🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  3. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  4. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  5. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19798.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی پیکسل 4a شباهت‌ها با نسل قبلی را آشکار می‌کند [تماشا کنید]

گوگل اخیرا از گوشی پیکسل 4a رونمایی کرده و حالا توسط iFixit کالبدشکافی شده. در حالی که امتیار تعمیرپذیری آن مشخص نشده، عملکرد بهتری نسبت به پیکسل 3a ندارد. پیکسل 4a به بدنه باکیفیتی مجهز ...

گوگل اخیرا از - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کامیاران استان کردستان - گوشی پیکسل - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کامیاران استان کردستان - 4a رونمایی کرده و حالا توسط iFixit کالبدشکافی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کامیاران استان کردستان - شده. در حالی که امتیار تعمیرپذیری آن مشخص نشده، عملکرد بهتری نسبت به پیکسل 3a ندارد.

پیکسل 4a به بدنه باکیفیتی مجهز نشده که اگرچه حس یک گوشی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کامیاران استان کردستان - لوکس را به کاربر منتقل نمی‌کند، اما می‌توان به راحتی صفحه نمایش آن را جدا کرد. iFixit اخیرا ویدیوی کالبدشکافی این دستگاه را منتشر کرده. جداسازی اولیه قطعات این گوشی هوشمند شبیه به پیکسل 3a است، اما تفاوت‌هایی میان آن‌ها نیز به چشم می‌خورد.

در این ویدیو صدای اضافه‌ای وجود ندارد و نشان می‌دهد که نحوه باز کردن جدیدترین محصول گوگل، مشابه پیکسل 3a است. برای این کار تنها به گرمای کمی نیاز است تا بتوان نمایشگر را از بدنه جدا کرد، البته باید با احتیاط ارتباط یک کابل متصل به نمایشگر را قطع کرد تا امکان جداسازی فریم میانی فراهم شود.

پس از جداسازی نمایشگر، تفاوت‌ها میان پیکسل 4a و پیکسل 3a نمایان می‌شوند. برخلاف - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کامیاران استان کردستان - پیکسل 3a، برد - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کامیاران استان کردستان - نسل جدید آن همراه با فریم میانی جدا می‌شود، البته ظاهرا چندین کابل نازک وجود دارد که ابتدا باید آن‌ها را جدا کرد. پیش از تمام این مراحل، یک سپر فلزی به چشم می‌خورد که برای جداسازی سایر قطعات، باید آن را جدا کرد.

بعد از این کار، جداسازی سایر قطعات مانند گذشته است و کار سختی پیش روی تعمیرکار قرار ندارد. برای جدا کردن باتری نیاز به مقداری الکل است و گوگل نیز مانند سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کامیاران استان کردستان - مخالف جداسازی باتری دستگاه است.

در حال حاضر - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کامیاران استان کردستان - iFixit امتیاز تعمیرپذیری این گوشی هوشمند را منتشر نکرده، اما انتظار می‌رود امتیاز آن پایینتر از نسل قبلی باشد. پیکسل 3a از سوی این مرجع امتیاز ۶ از ۱۰ را دریافت کرده و احتمالا نسل جدید آن امتیازی نزدیک به ۴ بگیرد. در حالی که - تعمیرات تلویزیون سام در شهر کامیاران استان کردستان - جداسازی نمایشگر فرایند ساده‌ای دارد، برای سایر بخش‌های این دستگاه چنین موضوعی صادق نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone