🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  2. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  3. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  4. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  5. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19799.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

برای اولین بار یوتیوب پل ارتباطی کره شمالی و جاسوسانش شد

صبح دیروز کره شمالی مجموعه ای از ارقام مرموز را که تصور می شد یک پیام رمزگذاری شده برای جاسوسانش در کره جنوبی باشد برای نخستین بار از طریق یوتیوب منتشر کرد. در همین راستا ...

صبح دیروز کره شمالی مجموعه ای از ارقام مرموز را که تصور می شد یک پیام رمزگذاری شده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - برای جاسوسانش در کره جنوبی باشد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - برای نخستین بار از طریق یوتیوب منتشر کرد.

در همین راستا ویدیو کلیپی از طریق - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - اکانت یوتیوب رادیو پیونگ یانگ که وابسته به دولت کره شمالی است پخش شد که در آن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - یک مجری خانم متنی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - با - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - این محتوا را قرائت کرد:

یک ماموریت نقد فناوری اطلاعات از دانشگاه آموزشی دور برای ماموران اعزامی شماره ۷۱۹.

این مجری خانم با همان لحن تند و خشک همیشگی که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - از تلویزیون کره شمالی سراغ داریم مجددا همین پیام را برای مامور شماره ۲۳ در صفحه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - ۵۶۴ و مامور شماره ۱۹ روی صفحه ۴۷۹ تکرار کرد. قرائت این متن حدودا یک دقیقه طول کشید و تا - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - ساعات ۱۱ صبح این ویدیو ۲۵۰۰ بار دیده شد. عجیب آن که این اعداد از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - رادیو پیونگ یانگ پخش نشد!

بد نیست اشاره کنیم که از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - زمان جنگ سرد تا به امروز کره شمالی مرتبا پیام های اینچنینی را با اعداد تصادفی از طریق رادیو خود پخش می کند و آخرین بار ۷ و ض۳ مارس (اوایل اسفندماه سال گذشته) بود که پیامی مشابه به این از رادیو پیونگ یانگ پخش شد.

با این حال این نخستین باری است که مقامات پیونگ یانگ از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - یک پلتفرم جهانی یوتیوب برای ارسال پیام های رمزگذاری شده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - خود به جاسوس هایشان استفاده می کنند.

هنوز نظر کارشناسان رمزنگاری پیام در این باره منتشر نشده اما میتوان انتظار داشت که با توجه به اخبار و شایعات در مورد بیماری کیم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - جونگ اون (رهبر کره شمالی) و حتی مرگ احتمالی او و جانشینی خواهرش، این پیام ها به وضعیت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسالم استان گیلان - سلامت کیم جونگ اون ارتباط داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سرمه نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
عرض ادب آیا جسارتا ناو پایین اسالم تعمیر دارید
پاسخ: بله در ناو پایین شهر اسالم خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone