تعمیرات یخچال بوش در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32992.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

این هدست واقعیت مجازی مشکل بینایی را حل می کند

هدست واقعیت مجازی می تواند کاربردهای مختلفی از بازی تا آموزش داشته باشد، اما به تازگی کاربرد جدیدی برای آن توسعه داده شده: بینایی بخشی به افراد دارای مشکلات بینایی. دژنراسیون ماکولا اختلالی است که معمولاً ...

هدست - تعمیرات یخچال بوش در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - واقعیت مجازی می تواند کاربردهای مختلفی از بازی تا آموزش داشته باشد، اما به تازگی کاربرد جدیدی برای آن توسعه داده شده: بینایی بخشی به افراد دارای مشکلات بینایی.

دژنراسیون ماکولا اختلالی است که معمولاً برای سالمندان پیش می آید و موجب از دست دادن بینایی یا تاری در مرکز دید می شود. به واسطه این مشکل، فرد در مشاهده چهره ها، رانندگی، خواندن و فعالیت هایی از این قبیل با مشکل مواجه می شود.

IrisVision شرکتی است که فناوری جدیدی را برای حل این مشکل بینایی توسعه داده. سیستم جدید بر اساس واقعیت مجازی مبتنی بر گوشی های هوشمند کار می کند و با استفاده از دوربین گوشی تصویر محیط را دریافت کرده و نمایش می دهد. البته محصول IrisVision نمی تواند تمامی مشکلات بینایی را حل کند، ولی در مورد این مشکل خاص می تواند امکان خواندن متون و یا مشاهده محیط را برای کاربران آسان کند.

IrisVision بر گوشی های هوشمند سری گلکسی سامسونگ مبتنی است. گوشی، - تعمیرات یخچال بوش در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ویدیویی از محیط اطراف کاربر را ضبط می کند و به صورت بلادرنگ به بخش هایی از چشم فرد که هنوز بینایی مناسبی دارند نشان می دهد. علاوه بر این کاربر می تواند به منظور مشاهده راحت تر از قابلیت بزرگ نمایی تصاویر استفاده کند. در - تعمیرات یخچال بوش در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نتیجه مغز دیگر در درک نقاط - تعمیرات یخچال بوش در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کور قرار گرفته در مرکز دید کاربر با مشکل مواجه نمی شود.

نرم افزاری که IrisVision برای این سیستم توسعه داده به صورت خودکار می تواند روی سوژه ای که کاربر به آن نگاه می کند فوکوس کند. به عبارت دیگر این سیستم می تواند بین مشاهده یک شیء بسیار نزدیک از جمله کتاب با یک منظره - تعمیرات یخچال بوش در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تفاوت قائل شود، بدون اینکه نیاز باشد کاربر به صورت دستی میزان بزرگ نمایی را تنظیم کند.

در پژوهشی که روی 30 فرد استفاده کننده از فناوری IrisVision به مدت 2 هفته انجام شد میزان بینایی به 20/30 (به عبارتی معادل با بینایی حرفی با اندازه 30 از فاصله 20 فوتی یا 6 متری) رسید که بسیار نزدیک به میزان 20/20 است.

اکنون این فناوری در 80 مرکز چشم پزشکی در سراسر ایالات متحده به کار می رود و هزینه ای 2500 دلاری دارد که شامل هدست واقعیت مجازی سامسونگ، در کنار گوشی گلکسی اس 7 یا گلکسی اس 8 است. البته نرم افزار مورد بحث نیز از قبل - تعمیرات یخچال بوش در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - روی این گوشی ها نصب شده. IrisVision در قدم بعدی قصد دارد نرم افزار را به گونه ای تغییر دهد که برای بهبود سایر اختلالات بینایی نیز کاربرد داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرمیتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
تعمیرگاه شما آیا میدان اوحدی مراغه ای شاهین دژ سرویس دهی داره.
پاسخ: بله در میدان اوحدی مراغه ای شهر شاهین دژ خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone