🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  2. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  3. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  4. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  5. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19590.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی HTC از وایلدفایر E2؛ گوشی اقتصادی با چیپست هلیو P22

HTC هنوز از کسب و کار موبایل دل نکنده و وایلدفایر E2 را به عنوان جدیدترین گوشی خود روانه بازار کرده است. کمپانی تایوانی که زمانی در میان برترین تولیدکنندگان موبایل در دنیا قرار داشت، مدت‌هاست ...

HTC هنوز از کسب و کار موبایل دل نکنده و وایلدفایر E2 را به عنوان جدیدترین گوشی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - خود روانه بازار کرده است.

کمپانی تایوانی که زمانی در میان برترین تولیدکنندگان موبایل در دنیا قرار داشت، مدت‌هاست بازی را به سامسونگ، اپل و حتی رقبای نسبتا تازه‌کار چینی مثل هواوی و شیائومی واگذار کرده است. با این وجود هنوز هم به یاد روزهای خوب - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - گذشته هر از گاهی موبایلی را در گوشه‌ای از دنیا به دست کاربران می‌رساند و اینبار نوبت به عرضه وایلدفایر E2 در روسیه رسیده است. با تمام - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - این تفاسیر دل و دماغ چندانی برای HTC باقی نمانده و آنها بدون معرفی رسمی یکباره موبایل جدیدشان را روانه بازار کرده‌اند. البته دیگر دلیل احتمالی برای عدم رونمایی رسمی محدود بودن عرضه موبایل به بازار روسیه یا چند کشور خاص - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - است که برای طرفداران قدیمی این برند چندان خبر خوبی نیست.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل

وایلدفایر E2 که قبلا در کنسول گوگل پلی هم رویت شده بود، میزبان نمایشگری ۶.۲۲ اینچی از نوع IPS با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل است که در لبه فوقانی آن یک بریدگی قطره‌ای به چشم می‌خورد. این بریدگی میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با اپرچر  f/2.2 است.

قلب تپنده این موبایل چیپست ۸ هسته‌ای هلیو P22 - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - است و در کنار آن ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. به لطف اسلات - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - هیبریدی سیم‌کارت امکان استفاده از کارت حافظه microSD نیز - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - وجود دارد. تامین شارژ این سخت افزار بر عهده باتری ۴ هزار میلی آمپر - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - ساعتی قرار دارد.

ماژول تصویربرداری چندان چنگی به دل نمی‌زند اما همان چیزی است که باید از موبایلی اقتصادی انتظار داشته باشیم. در پنل پشت شاهد دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم که پشت لنزی با گشودگی دیافراگم  f/2.2 قرار گرفته و از فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. در کنار آن هم یک دوربین ۲ مگاپیکسلی مسئولیت - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پارس آباد استان اردبیل - تعیین عمق میدان را بر عهده گرفته و به ارتقای کیفیت تصاویر پرتره کمک می‌کند

از دیگر ویژگی‌های وایلدفایر E2 باید به سنسور اثر انگشت فیزیکی، بدنه پلاستیکی ۱۷۳ گرمی، اندروید ۱۰ پیش فرض و درگاه USB-C اشاره کرد. این موبایل با قیمت ۱۰۰ یورو در اختیار خریداران روس قرار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone