🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  2. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  3. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  4. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  5. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19586.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

نیروی هوایی آمریکا احتمالا ناوبری با میدان مغناطیسی را جایگزین GPS می‌کند

نیروی هوایی ایالات متحده با در نظر داشتن احتمال قطع شدن شبکه سراسری مسیریابی GPS در هنگام جنگ، دنبال راه حلی ثانویه و پایدار می‌گردد و به همین ترتیب می‌خواهد از نقشه میدان مغناطیسی زمین ...

نیروی هوایی ایالات متحده با در نظر داشتن احتمال قطع شدن شبکه سراسری مسیریابی GPS در هنگام جنگ، دنبال راه حلی ثانویه و پایدار می‌گردد و به همین ترتیب - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌خواهد از نقشه میدان مغناطیسی زمین برای مسیریابی استفاده کند.

به گزارش Defense One دقت و پایداری نقشه‌های - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - میدان مغناطیسی به قدری بالاست که می‌توان در میدان نبرد از آن به عنوان روشی جهت مسیریابی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - نیروهای روی زمین، کشتی‌های درون دریا و جنگنده‌های به پرواز درآمده استفاده کرد. این میدان مغناطیسی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - حتی می‌تواند موشک‌ها را با دقتی معادل با ضریب خطای ۱۰ متر به سمت اهداف هدایت نماید.

در - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - حال حاضر ادوات جنگی متعددی از جمله سیستم موشک‌های دوربرد از GPS به عنوان وسیله‌ای جهت هدایت و افزایش دقت در ضربه استفاده می‌کنند؛ تا جایی که موشک‌ها می‌توانند مسافت‌های چندصد کیلومتری را پشت سر گذاشته و با دقت - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - بالایی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - به اهداف برخورد نمایند. اما در سوی مقابل روش‌های گوناگونی جهت مختل کردن سرویس‌های - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - GPS یا از کار انداختن سراسری آن نیز وجود دارد، - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - که در واقع چنین اتفاقی بسیاری از تجهیزات نظامی را به طور کامل بی‌مصرف می‌کند.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان

ارتش ایالات متحده تاکنون روش‌های جایگزین زیادی برای مصرف در هنگام جنگ معرفی کرده، اما هیچ کدام از آنها تاکنون به اندازه سیستم مسیریابی مبتنی بر میدان مغناطیسی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - (MAGNAV) موثر و دقیق نبوده است.

میدان مغناطیسی در واقع از زمین در برابر جریان‌های باد خورشیدی حفاظت می‌کند، اما هر بخشی از آن حالت منحصر به فرد خودش را دارد. این تفاوت‌های - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - واضح که توسط مغناطیس‌سنج‌ها - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - قابل اندازه‌گیری هستند، نقشه‌ای یکتا از میدان مغناطیسی زمین را شکل داده‌اند که عملا نیاز به در اختیار داشتن ماهواره یا حتی نقشه‌ای فیزیکی را از بین می‌برد.

MAGNAV دقتی معادل با ۱۰ متر دارد؛ اگرچه میزان دقت GPS به مراتب بالاتر است، اما این سیستم مبتنی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - بر - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - میدان مغناطیسی بهترین گزینه در دسترس خواهد بود و جایگزین ابزارهای مسیریابی سنتی خواهد شد. MAGNAV به هیچ عنوان به شبکه‌های ماهواره‌ای آسیب‌پذیر متکی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - نیست و تقریبا نمی‌توان آن را مختل کرد. به عبارت دیگر فقط انفجار هسته‌ای - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - در میدان مغناطیسی زمین تغییر ایجاد می‌کند و سیستم‌های مسیریابی را از کار می‌اندازد. به این ترتیب در صورت بروز جنگی هسته‌ای، MAGNAV هم غیر قابل استفاده خواهد بود، اما در سایر شرایط گزینه‌ای پایدار جهت نبرد به شمار می‌آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone