🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  2. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  3. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  4. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  5. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19591.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

هدفون WH-1000XM4 سونی با حذف نویز فعال بهبودیافته معرفی شد

سونی سرانجام از هدفون پرچمدار WH-1000XM4 رونمایی کرد. این محصول با قابلیت حذف نویز فعال بهبود یافته، کیفیت پخش بسیار مطلوب و شارژدهی ۳۰ ساعته از اواسط ماه جاری میلادی به قیمت ۳۵۰ دلار به ...

سونی سرانجام از هدفون پرچمدار WH-1000XM4 رونمایی کرد. این محصول با قابلیت حذف نویز فعال بهبود - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پل سفید استان مازندران - یافته، کیفیت پخش بسیار مطلوب و شارژدهی ۳۰ ساعته از اواسط ماه جاری میلادی به قیمت ۳۵۰ دلار به بازار عرضه می شود.

سونی قابلیت حذف نویز فعال - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پل سفید استان مازندران - نسل قبل را که عملکرد بسیار مطلوبی داشت، در هدفون WH-1000XM4 بهبود - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پل سفید استان مازندران - داده است. این محصول همانند نسل قبل به کمک دو میکروفن و چیپست QN1 کاهش نویز را انجام می‌دهد، اما حالا تراشه جدیدی اضافه شده که با نرخ ۷۰۰ بار در ثانیه از - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پل سفید استان مازندران - آهنگ و اصوات محیطی نمونه‌برداری می‌کند. سپس چیپست QN1 به کمک این داده‌ها و هوش مصنوعی بهبود یافته حذف نویز فعال را انجام می‌دهد.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پل سفید استان مازندران

قابلیت هوشمند Adaptive Sound Control مکان‌هایی که کاربر زیاد به - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پل سفید استان مازندران - آنها رفت و آمد می‌کند را یاد گرفته و برای هر کدام از آنها مد صدای شخصی سازی شده را اعمال - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پل سفید استان مازندران - می‌کند. برای مثال حین عبور از خیابان شلوغ اجازه شنیده شدن اصوات محیطی را داده و حین سفر با مترو نویز را کاهش می‌دهد. این قابلیت را می‌توان از طریق اپلیکیشن تنظیم کرد.

یکی دیگر از قابلیت‌های هدفون WH-1000XM4 که به - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پل سفید استان مازندران - حذف نویز - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پل سفید استان مازندران - مربوط می‌شود، Speak-to-Chat نام دارد. این قابلیت به طور خودکار پخش موزیک را با شروع صحبت کردن کاربر متوقف می‌کند و ۳۰ ثانیه پس از قطع صحبت کردن ادامه - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پل سفید استان مازندران - موزیک را پخش می‌کند. این محصول به لطف بهره مندی از سنسورهای مجاورت و شتاب سنج، پخش محتوا را پس از برداشته شدن از روی سر به صورت خودکار متوقف می‌کند.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پل سفید استان مازندران

سونی فناوری جدیدی به نام Edge-AI را به هدفون WH-1000XM4 اضافه کرده که در همکاری با قابلیت DSEE کیفیت پخش صدا را ارتقا می‌دهد. این قابلیت جدید که DSEE Extreme نام دارد، نوع صدای پخش شده را تشخیص داده و به گفته سونی اصواتی که حین پروسه فشرده سازی از بین رفته‌اند را به کمک هوش مصنوعی بازسازی می‌کند. میکروفن این محصول نیز حالا به کمک هوش مصنوعی بهتر صدای کاربر - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پل سفید استان مازندران - را با وضوح بیشتری به گوش مخاطب می‌رساند.

از - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پل سفید استان مازندران - دیگر ویژگی‌های این هدفون می‌توان به پشتیبانی از قابلیت Fast Pair گوگل برای اتصال سریع‌تر با گوشی، Pair شدن با دو دیوایس به - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پل سفید استان مازندران - طور همزمان و شارژدهی ۳۰ ساعته اشاره کرد.

هدفون - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر پل سفید استان مازندران - WH-1000XM4 از هم اکنون با شروع قیمت ۳۴۹.۹۹ دلار قابل پیش خرید بوده و از اواسط ماه جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone