🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  2. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  3. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  4. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  5. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32326.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گزارش دیجیاتو از فرایند شتاب دهی همراه اول به استارتاپ ها

شرایط اقتصادی دشواری که امروز در کشور شاهد هستیم، ادامه فعالیت و موفقیت را برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک به مراتب دشوار ساخته است، خصوصاً برای استارتاپ هایی که آسیب پذیر تر از ...

شرایط - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اقتصادی دشواری که امروز در کشور شاهد هستیم، ادامه فعالیت و موفقیت را برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک به مراتب دشوار ساخته است، خصوصاً برای استارتاپ هایی که آسیب پذیر تر از دیگران هستند. در چنین شرایطی همراه اول برای اینکه بتواند از ایده های نوآورانه حمایت کند، یک مکانیزم شتاب دهی به استارتاپ های جوان راه انداخته است. برای آشنایی با فرایند شتاب دهی همراه اول به غرفه این - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شرکت در نمایشگاه الکامپ ۹۷ رفتیم، جایی که در سالهای اخیر به بزرگترین میعادگاه استارتاپ های ایرانی تبدیل شده است.

به طور خلاصه، مکانیزم شتاب دهی همراه اول در نخستین قدم از مرحله جذب - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ایده شروع می شود. اولین اپراتور ایرانی از ۳ روش برای جذب ایده ها استفاده می کند. نخست پرتالی که برای این منظور روی وبسایت همراه اول طراحی شده و تاکنون بیشترین ایده ها را به خود جذب کرده است. روش دوم همایش هایی است که همراه اول برای این منظور برگزار می کند. تا امروز ۴ همایش برای جذب ایده برگزار شده و پنجمی هم به زودی برگزار می شود. در روش آخر هم - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خود همراه اول برای استخراج ایده های جذاب بازار را رصد می کند.

اما کار اصلی درست بعد از پیدا کردن جذاب ترین ایده ها شروع می شود. بسیاری از این ایده ها در مراحل اولیه هستند و بسیار - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خام به حساب می آیند. همراه اول برای اینکه این ایده ها را در کوتاه ترین برای تجاری سازی و آغاز فعالیت آماده کند، وارد همکاری با دانشگاه های مختلف شده است. از شما دعوت - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می کنیم برای آشنایی با فرایند شتاب دهی همراه اول با گزارش ویدیویی کوتاه دیجیاتو همراه شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone