🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39142.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

پتنت اپل نحوه استفاده خودروهای خودران از اطلاعات مسیر ها را شرح می دهد

اپل مدت هاست که در حال کار روی خودروی خودران است و حتی در خرداد ماه سال جاری خودروی این شرکت در حال تست در بزرگراه های آمریکا رویت شد. به نظر می رسد این ...

اپل مدت هاست که در حال کار روی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - خودروی خودران است و حتی در خرداد ماه سال جاری خودروی این شرکت در حال تست در بزرگراه های آمریکا رویت شد. به نظر می رسد این کمپانی توسعه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - خودروی مذکور را با جدیت دنبال - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می کند؛ چرا که به تازگی اطلاعات پتنتی منتشر شده که اشاره به یک سیستم مکان یابی خودکار دارد.

اطلاعات مسیرها به مرور با پیش رفتن راننده در مسیر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در حالت رانندگی غیر خودران ایجاد می شوند

این پتنت که درخواست ثبت آن اولین بار در سال 2015 ارائه شده، اشاره به سیستمی برای ایجاد مسیرهای رانندگی دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، هنگامی که - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کاربر به صورت غیر خودران خودرو را هدایت می کند و در طول مسیر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پیش می رود، اطلاعات مسیر راه به مرور ساخته می شود. وقتی یک مسیر خاص بارها توسط یک راننده طی شد و سیستم به شاخص اطمینان مورد نظر خود دست یافت، خودرو می تواند به صورت خودران در آن - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مسیر حرکت کند.

در صورتی که هر تغییری در شرایط جاده ایجاد شد، اطلاعات سیستم نیز به روز می شود. این تغییرات می تواند شامل - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - قوانین رانندگی ویژه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ای باشد که بر اساس نظارت بر مسیر یابی یک یا چند خودروی دیگر که آن مسیر را می پیمایند به دست می آیند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

پتنت یاد شده همچنین به پایگاه های داده از راه دوری اشاره دارد که شامل اطلاعات مسیر ها هستند. خودرو ها می - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - توانند اطلاعات مسیر ها را از سرور دانلود یا روی آن آپلود کنند. به نظر می رسد اطلاعات مسیر ها بر اساس اپل مپس باشند.

سیستم ایجاد مسیر های رانندگی اپل چه مزیتی دارد؟

استفاده از اطلاعات رانندگی که از چندین راننده به دست می آید، نسبت به حالت استفاده از یک خودروی خودران متکی به حسگرها می - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تواند به این سیستم اپل کمک کند که با سرعت و دقت بالایی، مسیرها را یاد بگیرد. البته این سیستم همچنان نیاز به استفاده از اطلاعات - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حسگرهای خودروهای خودران دارد.

پیشنهاد می کنیم جزئیاتی در مورد نحوه عملکرد خودروی خودران اپل را مطالعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone