🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  3. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  4. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34821.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

واکنش شیپور به تعلیق از کافه‌بازار: حذف کردن رقبا به نفع مردم نیست

پس از تعلیق اپلیکیشن شیپور از کافه بازار، دیجیاتو توضیحات این مارکت اندرویدی را در همین رابطه دریافت و منتشر کرد. اکنون مدیران شیپور نیز در گفتگو با دیجیاتو موارد مورد نظر خودشان را مطرح ...

پس از تعلیق اپلیکیشن شیپور از کافه بازار، دیجیاتو توضیحات این مارکت اندرویدی را در همین رابطه دریافت و منتشر کرد. اکنون مدیران شیپور نیز در - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - گفتگو با دیجیاتو موارد مورد نظر خودشان را مطرح و اشاره می‌کنند فرصت زمانی به این مجموعه داده نشده تا اپلیکیشن خود را اصلاح کند.

«نیما اشرف زاده»، مدیر بازاریابی شیپور به دیجیاتو می‌گوید - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ۲ روز پیش، ایمیلی از کافه بازار برایشان ارسال شده که در خصوص خارج شدن اپلیکیشن شیپور از حالت انتشار اطلاع رسانی کرده است: «ما هم جوابیه‌ای را ارسال کردیم و دلایل خودمان را آوردیم که نمی‌توانیم چنین سهمی را از درآمد خود پرداخت کنیم.»

او به هلدینگ هزاردستان که مالک مجموعه‌های کافه‌بازار و دیوار است اشاره می‌کند و می‌گوید که تا کنون، بخش زیادی از داده‌های شیپور در - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اختیار کافه بازار بوده است و حالا مورد درخواستی کافه‌بازار، کل آمارهای مالی این سرویس را در اختیار شرکتی قرار می‌دهد که به نوعی رقیب شیپور است:‌ «وضعیت به این گونه است که - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کافه بازار به آمار نصب و بازخوردهای ما به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شکل روزانه دسترسی دارد. این روند در حالتی که با هم رقابت داریم، چندان پسندیده نیست. امروز اگر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خدمات پرداخت هم - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از طریق بازار ارائه شود، در واقع - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سری‌ترین آمارهای یک مجموعه که درآمد آن است، - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در اختیار رقیبش قرار گرفته است. اینطور محرمانگی اطلاعات کاملاً از بین می‌رود.»

نکته دیگری که مدیر بازاریابی شیپور به آن اشاره می‌کند، عدم دریافت کمیسیون گوگل پلی از اپلیکیشن‌های بزرگ کشورهای مختلف است. اشرف - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - زاده می‌گوید گوگل به این شکل با همکاری سرویس‌های معروف هر کشور، در آن کشور کاربر جدید به دست می‌آورد و در واقع اپلیکیشن‌ها برای گوگل پلی تبلیغ و کاربران را به سمت آن هدایت می‌کنند. او عقیده دارد که این مثال، در ماجرای شیپور و کافه بازار هم نمود پیدا می‌کند:

«امروز زمانی که به صفحه اصلی شیپور بروید، لینک دانلودی که وجود دارد کافه بازار است نه گوگل پلی. در نتیجه ما هم درکنار تبلیغات بیلبوردی و تلویزیونی، مشغول پروموت کردن کافه بازار هم هستیم. مردم ترغیب شده‌اند تا شیپور را نصب کنند و وقتی وارد سایت ما می‌شوند به کافه بازار هدایت می‌شوند. انتظار داریم در ازای این موارد، ما هم - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خدمتی را دریافت کنیم که در این مورد، عدم دریافت پورسانت است.»

کافه بازار می‌گوید تنها اپلیکیشن‌هایی می‌توانند درگاه مستقیم بانکی خودشان را داشته باشند که خدمات فیزیکی به کاربر ارائه دهند. نمونه‌های آن، اسنپ یا دیجیکالا هستند که هرکدام درگاه بانکی خودشان را دارند. مدیربازاریابی شیپور، عقیده دارد که شیپور هم باید در همین - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دسته سرویس‌ها قرار بگیرد، چراکه نیروی انسانی در حال ارائه خدمات هستند نه الگوریتم‌ها:

«از دید من، اسنپ با رانندگان خود همکاری می‌کند و رانندگان خدمتی را زیر نظر این مجموعه انجام می‌دهند. اسنپ پول را از شما می‌گیرد، به راننده می‌دهد - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و درصد خودش را هم برمی‌دارد. در دیجیکالا هم همین اتفاق می‌افتد. شیپور هم - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - همین است. ما نگفته‌ایم یک دکمه بزنید و آگهی خود را به روز کنید. آگهی در فرایند تایید توسط ناظر و کنترل کیفیت قرار می‌گیرد و پس از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آن هم وارد - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سیکل پشتیبانی می‌شود. این مجموعه درکل بیشتر از ۲۰۰ کارمند دارد که به کاربران خدمت می‌دهند. کسی که پول می‌دهد، در ازای آن خدمتی را درخواست کرده‌ است و ما هم بابت این خدمت، هزینه می‌دهیم. اگر بابت عملیات و - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نیروی انسانی پولی پرداخت نمی‌کردیم و الگوریتیمی همه چیز جلو می‌رفت، حق با کافه‌بازار بود.»

اما مهم‌ترین نکته‌ای که اشرف زاده - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به آن اشاره می‌کند، ورود شیپور به بحث درآمدزایی در یک ماه اخیر است؛ زمانی که اپلیکیشن این مجموعه از سوی کافه بازار تایید شده، روی مارکت قرار گرفته و حالا حذف شده است: «کافه بازار اپلیکیشن‌ها را قبل از انتشار بررسی می‌کند و - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - احساس ما هم این بود که مشکلی با این مسئله ندارند. زمانی که اپ منتشر شد، ما هم تصور کردیم که ما را هم به لحاظ درآمدزایی هم ردیف با اسنپ قرار داده‌اند. پس از تایید - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اپ، حذف آن معنایی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ندارد.»

اشرف‌زاده عقیده دارد که باید به وجود مارکتی در ایران مانند کافه بازار افتخار کرد اما در - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هر صورت یکی از سرویس‌های زیرمجموعه‌اش، رقیب شیپور است: «اینجاست که به این فکر می‌افتیم که شاید دیتای ما در اختیار رقیب قرار بگیرد. استارتاپ‌ها در کشورها ایجاد می‌شوند تا به نفع مردم با هم رقابت کنند. هدف این است که با هم رقابت سالم داشته باشیم. این رقابت بین بامیلو و دیجی‌کالا، تپ سی و اسنپ، و حالا شیپور و دیوار وجود دارد. حذف شدن یکی از این رقبا از بازی، به نفع مردم نیست و حق - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - انتخاب از آنها گرفته می‌شود.»

در نهایت اما کافه بازار قوانین مشخصی دارد و شیپور را در دسته بندی خدمات اینترنتی، و نه فیزیکی، قرار داده است. حال در صورت به توافق نرسیدن این دو مجموعه، چه اتفاقی برای شیپور رخ خواهد داد؟ ذکر این نکته نیز لازم است که در صورت استفاده‌ی شیپور از سیستم پرداخت بازار، ۳۰ درصد از هر پرداخت در اپلیکیشن شیپور، به کافه بازار تعلق می‌گیرد. مدیر بازاریابی شیپور در پاسخ به این پرسش دیجیاتو می‌گوید حتی اگر امروز این اتفاق بیفتد قلباً راضی نیستند اما در نهایت اشاره می‌کند که چنین تصمیمی را مدیرعامل و هیات مدیره شیپور باید اتخاذ یا رد کنند:

«اگر اپلیکیشن مشکل داشت کافه بازار باید ابتدا می‌گفت نه اینکه اپ به دست مردم برسد، و سپس برداشته شود. نوع برخورد می‌توانست به شکل دیگر و بهتری باشد. در نهایت اما تصمیم اینکه از سیستم پرداخت بازار استفاده - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کنیم یا خیر، توسط مدیرعامل و هیات مدیره باید گرفته شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone