🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  2. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  3. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  4. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  5. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34822.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک مسنجر به زودی با حساب‌‌های اینستاگرام همگام‌سازی می‌شود

به نظر می‌رسد فیسبوک مشغول آزمایش قابلیتی در پیام‌رسان مسنجر است تا کاربران را به استفاده از اینستاگرام ترغیب کند. به لطف این قابلیت، حساب‌های کاربری فیسبوک مسنجر و اینستاگرام می‌توانند به طور کامل با ...

به نظر می‌رسد فیسبوک مشغول آزمایش قابلیتی در پیام‌رسان مسنجر است تا کاربران را به استفاده از اینستاگرام - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ترغیب کند. به لطف این قابلیت، حساب‌های کاربری فیسبوک مسنجر و اینستاگرام می‌توانند به طور کامل با یکدیگر همگام‌سازی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شوند.

در حال حاضر امکان افزودن حساب اینستاگرام به فیسبوک مسنجر وجود دارد، اما نمی‌توان این دو را با هم همگام‌سازی نمود. اما ظاهرا با آپدیت بعدی این ویژگی هم به مسنجر اضافه خواهد شد تا بتوان - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مخاطبین اینستاگرام را به مسنجر منتقل کرد.

همچنین امکان انتقال افراد بلاک شده به مسنجر و مسدود کردن آن‌ها در این پلتفرم هم وجود دارد. با این وجود، هنوز مشخص نیست که آیا همگام‌سازی اینستاگرام و مسنجر فقط محدود به این موارد است یا اینکه می‌توانیم - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - انتظار امکانات بیشتری را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هم داشته باشیم.

خصوصیتی که از آن صحبت می‌کنیم در حال حاضر مراحل تست خود را پشت سر می‌گذراند و مطابق گزارشات به نظر می‌رسد که برای تعداد محدودی از کاربران فعال شده است. با این وجود باید منتظر ماند و دید که چه زمانی در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.

از آنجا که این قابلیت، قابلیت چندان بزرگی نیست، می‌توان انتظار داشت که طی هفته‌های آینده و از طریق یک آپدیت سروری برای کلیه کاربران مسنجر فعال بشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone