🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  3. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  4. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  5. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34823.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

کالبدشکافی مک بوک پرو ۲۰۱۸ و امتیاز تعمیرپذیری یک از ۱۰

اپل در روزهای اخیر از مک بوک پروی ۲۰۱۸ رونمایی کرد که یکی از جالب ترین ویژگی های آن را می توان تعبیه غشای سیلیکونی زیر هر یک از کلیدها به شمار آورد. این ویژگی ...

اپل در روزهای اخیر از مک بوک پروی ۲۰۱۸ رونمایی کرد که یکی از جالب ترین ویژگی های آن را می توان تعبیه غشای سیلیکونی زیر هر یک از کلیدها - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - به شمار آورد.

این ویژگی جدید توجه توسط iFixit معرفی شد و حالا کارشناسان این سایت سراغ کالبدشکافی کامل - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - نسخه ۱۳ اینچی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - لپ تاپ رفته اند که از تعمیر پذیری بسیار پایین آن خبر می دهد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان
تصویربرداری اشعه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - ایکس از مک بوک پرو ۲۰۱۸

نخستین چیزی که از پس از باز کردن کاور پشتی لپ تاپ به چشم می خورد باتری شش سلولی است که با - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - ظرفیت ۵۸ وات ساعت و وزن ۲۳۲ گرم، نسبت به نسل قبل حجم بیشتری دارد. iFixit مدعی است اپل برای جلوگیری - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - از افزایش - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - ابعاد لپ تاپ بخشی از حجم کیس را کاهش داده است.تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهانتعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان

اسپیکرهای جدید علاوه بر بهبود کارایی از لحاظ حجم باریک تر و بزرگتر شده اند که باعث شده قسمت بالایی مدار به اشغال کامل آنها درآید. از سوی دیگر کانکتور داخلی مدل های قبلی که برای عیب یابی به کار می رفت، در این نسخه حذف شده است.تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهاناپل مک بوک پرو ۲۰۱۸ را به چیپ T2 مجهز کرده که نخستین بار در آی مک پرو به کار برده شد. این چیپ میزبان Secure Enclave است که رمزنگاری در لحظه را میسر می کند. اجزای دیگری مثل کنترلر مدیریت سیستم، پردازشگر سیگنال تصویر، کنترلر صوتی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - و کنترلر SSD نیز در T2 یکپارچه شده اند. تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان

مک بوک پرو ۲۰۱۸ از آداپتور A1947 - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - نیز بهره می برد که به گفته iFixit علی رغم محافظت بیشتر در برابر ضربه، پورت USB-C آن - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - به جای فلز از - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - پلاستیک ساخته شده است. تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان

در مک بوک پرو ۲۰۱۸ هم مثل مدل های قبلی رم، پردازنده و SSD با برد اصلی یکپارچه شده اند که بروزرسانی یا تعمیر آنها را بسیار - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - سخت می سازد. علاوه بر این کیبورد، باتری و اسپیکر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - هم در یک واحد قرار گرفته اند. تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان

مجموع این موارد باعث شده iFixit امتیاز تعمیرپذیری یک از ۱۰ را برای مک بوک - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - پرو ۲۰۱۸ در نظر بگیرد که ناامید کننده به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone