🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  2. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  3. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  4. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16071.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

چین در ثبت پتنت‌های هوش مصنوعی برای اولین بار از آمریکا پیشی گرفت

چین برای اولین بار در ثبت پتنت‌های مربوط به هوش مصنوعی از ایالات متحده پیشی گرفت. «Li Yuxiao»، نایب رییس آکادمی مطالعات فضای سایبری چین در هفتمین کنفرانس جهانی اینترنت (WIC) اعلام کرد که این ...

چین برای اولین بار در ثبت پتنت‌های مربوط به هوش مصنوعی از ایالات متحده پیشی گرفت.

«Li Yuxiao»، نایب رییس آکادمی مطالعات فضای سایبری چین در هفتمین کنفرانس جهانی اینترنت (WIC) اعلام کرد که این کشور برای نخستین بار در ثبت پتنت‌های مربوط به هوش مصنوعی از رقیب دیرینه خود ایالات متحده پیشی گرفته است. بر اساس این گزارش، چین سال ۲۰۱۹ بیش از ۱۱۰ هزار پتنت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر قروه استان کردستان - هوش مصنوعی به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر قروه استان کردستان - ثبت رسانده که بیشتر از تعداد پتنت‌های هوش مصنوعی ایالات متحده بوده است. چین از افشای تعداد کل پتنت‌های ثبت شده در زمینه هوش مصنوعی خودداری کرد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر قروه استان کردستان

چین و ایالات متحده برای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر قروه استان کردستان - سلطه بر بازار - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر قروه استان کردستان - فناوری‌های مختلف از جمله شبکه 5G، هوش مصنوعی و رایانش کوانتومی در حال رقابت با یکدیگر هستند و ثبت پتنت‌ها یا همان حق امتیاز - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر قروه استان کردستان - یکی از روش‌های پیشی گرفتن در این مسابقه به شمار می‌رود.

آنطور که در گزارش آمده چین می‌خواهد تا سال ۲۰۳۰ به اولین کشور - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر قروه استان کردستان - دنیا در زمینه هوش مصنوعی تبدیل شود و برای دستیابی به این هدف، سرمایه گذاری هنگفتی در زمینه AI کرده و در حال فعالیت روی پروژه‌های مختلف است.

سرمایه گذاری عظیم چین در هوش مصنوعی نگرانی‌هایی را در مورد مسائل امنیتی و نحوه بکارگیری این کشور از این فناوری به وجود آورده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر قروه استان کردستان - است. بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی iiMedia، بکارگیری هوش مصنوعی برای نظارت بر مردم با ۵۳.۸ درصد، بالاترین سهم را در بین تمام راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر قروه استان کردستان - مربوط به مصرف کننده (end-user) در سال ۲۰۱۹ در چین داشته - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر قروه استان کردستان - است.

برخی از شرکت‌های چینی پس از شیوع کرونا موفق به توسعه سیستم‌های جدیدی شده‌اند که با استفاد از هوش مصنوعی چهره کاربران را با ماسک تشخیص می‌دهند. برای مثال شرکت Megvii بهمن ماه سال ۹۸ الگوریتمی توسعه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر قروه استان کردستان - داد که چهره مردم چین را حتی با ماسک تشخیص می‌داد. برخی کارشناسان معتقد بودند چین با استفاده از این سیستم‌ها در پی نظارت بیشتر از مردم است تا کنترل کرونا.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone