🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  2. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16074.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ جایزه‌ی ۱۴میلیون دلاری برای بازیکنان پابجی موبایل

مسابقات جهانی پابجی موبایل سال ۲۰۲۰ (PMGC) سه روز قبل شروع شد و در آغاز این برنامه خبری اعلام شد که در تاریخ مسابقات esports موبایل بی سابقه بود. پابجی موبایل اعلام کرد که برای مسابقات ...

مسابقات جهانی پابجی موبایل سال ۲۰۲۰ (PMGC) سه روز قبل شروع شد و در آغاز این برنامه خبری اعلام شد که در تاریخ مسابقات esports موبایل بی سابقه بود. پابجی موبایل اعلام کرد که برای مسابقات سال ۲۰۲۱ جایزه‌ای ۱۴ میلیون دلاری در نظر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - گرفته که بالاترین میزان جایزه‌ در تاریخ مسابقات esports موبایل است.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان

ساختار - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - مسابقات پابجی موبایل ۲۰۲۱  مشابه امسال خواهد بود و هفت لیگ حرفه‌ای جدید هم به رقابت‌ها اضافه می‌شوند تا بازیکنان از  ترکیه، غرب اروپا، - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - عربستان، آمریکای شمالی، آمریکای لاتین و برزیل به جریان مسابقات بپیوندند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان

اما کم‌کم به آخر سال میلادی نزدیک می‌شویم و وقت تعیین جوایز سالانه باز‌ی ها هم از راه می‌رسد. در همین راستا «UK App Awards» در این هفته برگزار شد و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - بازی کارتی CUE جایزه‌ی بهترین بازی سال، بهترین بازی آموزشی و بهترین بازی مستقل را از آن خودش کرد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان

CUE یک بازی آنلاین است که در آن می‌توانید در دسته‌بندی‌های بسیار متنوعی کارت جمع کنید و به رقابت با - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - بقیه‌ی بازیکن‌ها بپردازید. سازنده‌ی بازی می‌گوید روزی متوجه می‌شود پسرش به دلیل بازی‌ کردن سری Pokemon اطلاعات زیادی درباره پوکمون‌ها دارد و به ذهنش می‌رسد یک بازی آموزشی درست کند. این بازی هم در گوگل‌پلی و هم در اپ‌استور در دسترس است.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان

در هفته‌ی گذشته خبرهایی هم از League of Legends: Wild Rift منتشر شد که بیشتر شامل توضیحاتی درباره‌ی سیستم رنک و امتیازگیری بازی بود و جز اینکه فهمیدیم بازی قرار نیست کراس‌پلتفرم باشد چیز خاصی به اطلاعاتمان اضافه نشد و به نظر می‌رسد هنوز - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - هم - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - باید انتظار بکشیم.

بازی فعلا در مرحله‌ی پیش‌ثبت‌نام است - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - و می‌توانید برای پری‌رچیستر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - از گوگل‌پلی و اپ‌استور اقدام کنید.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان

خبر خوب این هفته‌ برای طرفداران جنگ ستارگان هم شروع پیش ثبت‌نام Star Wars™:StarfighterMissions - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - در گوگل‌پلی و اپ‌استور است. - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - بازی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - در کره‌ی جنوبی،‌ ژاپن و جنوب شرق آسیا در دسترس قرار گرفته و به زودی در دسترس همه قرار می‌گیرد.

Embracelet

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان

  • بازی آنلاین است

لیست بازی‌های این هفته را با یک بازی ماجراجویی کلید می‌زنیم که از ساخته‌های استودیو باز‌ی‌سازی Machineboy است. Embracelet محور داستانی جالبی دارد و داستان پسرکی به اسم Jesper را روایت می‌کند - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - که دستبندی جادویی از پدربزرگش به او به ارث رسیده است؛ دستبندی که توانایی ترمیم و تعمیر بسیاری از چیزها را دارد.

شما در قالب این کاراکتر به یک - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - جزیره سفر می‌کنید که پر از رمز و راز است و برای کشف کردن این رازها باید پازل‌هایی که سر راه هستند را حل کنید. گیم‌پلی و کنترل‌های بازی روان هستند و به سرعت به آن عادت می‌کنید. امسال بازی‌های ماجراجویی خوبی برای موبایل عرضه شدند و به نظر می‌رسد Embracelet با طراحی ساده و داستان جالبی که دارد آمده تا این روند را تکمیل کند.

بازی فعلا فقط برای iOS منتشر شده اما احتمالا به زودی برای اندروید هم منتشر شود.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان

Embracelet

سازنده: Machineboy AS قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 604.9 مگابایت زبان:

Football Manager 2021 Mobile

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان

  • بازی آفلاین است

سری Football Manager و مجبوبیت همیشگی‌اش چیز تازه‌ای نیست و طبق معمول با فرا رسیدن - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - سال جدید، یک بازی جدید هم - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - به این سری اضافه شد. در بازی Football Manager شما مدیریت یک تیم فوتبال را به عهده دارید و باید تمام کار‌های لازم از جمله نقل و انتقال بازیکنان، شرکت در لیگ‌ها و چیدن تیم را انجام بدهید.

Football Manager - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - 2021 تمام تغییرات - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - تیم‌های فوتبال را در سال گذشته بررسی کرده و بازی با توجه به آخرین اخبار واقعی به روز شده؛‌ هم‌چنین نسبت به فوتبال منیجر قبلی تمرکز بیشتری بر روی ارتباط با مطبوعات و ترتیب دادن مصاحبه‌ها دارد و بخش‌هایی از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - گیم‌پلی مثل  مدیریت روز بازی و نقش‌ها کمی تغییر کرده. بازیکن‌ها و تیم‌های موجود - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - بازی فراوان و متنوع هستند و به احتمال خیلی زیاد می‌توانید تیم محبوب‌تان را پیدا کنید و مدیریتش را به دست بگیرید.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان

Football Manager 2021

سازنده: Sega America قیمت: 8.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - iOS حجم: 1400/574 مگابایت زبان:

Heroes War: Counterattack

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان

  • بازی آنلاین است

بازی‌های امسال پر از زامبی و بیماری‌های همه‌گیر بودند و انگار این مسئله تمامی ندارد چون در بازی نقش‌آفرینی Heroes War Counterattack هم با همین داستان روبروییم؛ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - جهانی آخرالزمانی که درگیر همه گیری ویروس z‌ شده. در حقیقت این ویروس در یخ‌های قطبی بوده و با گرم‌شدن کره‌ی زمین و ذوب شدن یخ‌ها به سراسر جهان منتقل شد و قبل از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - اینکه واکسنی برای آن ساخته شود همه را به زامبی تبدیل کرد.

در طول بازی باید برای خودتان تجهیزات دست و پا کنید، مهارت‌هایتان را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - ارتقا بدهید و مهم‌تر از همه اینکه زنده بمانید. بر خلاف این داستان تکراری، بازی طراحی بصری خوبی دارد و گیم‌پلی هم روان و راضی‌کننده است. مجموعا می‌تواتیم بگوییم - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - بازی ارزش وقت گذاشتن را دارد اما به نظر نمی‌رسد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - حرف تازه‌ای داشته باشد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان

Heroes War: Counterattack

سازنده: Com2uS Corp. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1600/1200.1 مگابایت زبان:

Age of History II

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان

  • بازی آفلاین است

Łukasz Jakowski که علاقه‌ی خاصی به بازی‌های شبیه به Risk دارد دوباره یک بازی در همین سبک منتشر کرده است. بازی نقشه‌ی جهان را در اختیارتان می‌گذارد و از شما می‌خواهد انتخاب کنید که دوست دارید جهان را تحت سلطه‌ی خود بگیرید یا از در دیپلماسی وارد شوید و با مذاکره کردن تمام کشورها را با هم متحد کنید.

بازی نسبت به عناوین قبلی سیستم استراتژی قوی‌تری دارد و اگر راه دیپلماسی را انتخاب کنید می‌توانید پیچیدگی‌های جدید و جالبی را تجربه کنید. اگر طرفدار بازی‌های استراتژیک هستید Age of History II Asia می‌تواند تجربه‌ی جالبی باشد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان

Age of History II

سازنده: Lukasz Jakowski Games قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 534.9/140 مگابایت زبان:

The Bonfire 2: Uncharted Shores

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان

  • بازی آفلاین است

The Bonfire 2: Uncharted Shores ادامه‌ی بازی The Bonfire: Forsaken Lands است و در همان سبک بقا و idle طراحی شده. در سری اول، بازی بیشتر با توجه به نوشته‌ها جلو می‌رفت و بنابراین به دانش متوسط زبان انگلیسی هم نیاز داشتید اما The Bonfire2 بیشتر متکی به جلوه‌های بصری - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان - است و نقش سبک بقا هم پررنگ‌تر شده است.در بازی جدید فقط دشمنان نیستند که سرزمین شما را تهدید می‌کنند، گرسنگی و بیماری افراد شما هم می‌تواند باعث سقوط سرزمین‌تان شود و همین کمی کار را سخت می‌کند.

اگر شما هم دوست دارید کشور خودتان را بسازید، منابع را مدیریت کنید و در مقابل دشمنان هم بایستید،‌ نباید The Bonfire 2: Uncharted Shores را از دست بدهید.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گیلان استان گیلان

The Bonfire 2: Uncharted Shores

سازنده: Xigma Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 486/128 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone