🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24722.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

سومین دوره رقابت اینوتکس پیچ با نبرد استارتاپ‌ها همراه خواهد بود

اینوتکس پیچ، یکی از بخش‌های رقابتی نمایشگاه اینوتکس است که برای سومین سال متوالی رقابتی بزرگ را بین استارتاپ‌های سراسر کشور رقم خواهد زد. تاکنون هشت دوره از نمایشگاه اینوتکس برگزار شده و میزبان استارتاپ‌های ...

اینوتکس پیچ، یکی از بخش‌های رقابتی نمایشگاه اینوتکس است که برای سومین سال متوالی رقابتی بزرگ را بین استارتاپ‌های سراسر کشور رقم خواهد زد.

تاکنون هشت دوره از نمایشگاه اینوتکس برگزار شده و میزبان استارتاپ‌های متعدد و شرکت‌های فناور زیادی از جامعه بین‌المللی بوده است. اینوتکس پیچ نیز یکی از رویدادهای جانبی این نمایشگاه خواهد بود - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - که برای سومین سال متوالی برگزار خواهد شد.

رقابت اینوتکس‌پیچ با هدف معرفی و سرمایه‌گذاری روی ایده‌ها و استارتاپ‌های مستعد از شهرهای مختلف کشور انجام خواهد شد و شامل مراحل مختلفی خواهد بود. در مرحله - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - نخست استارتاپ‌ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارتاپ‌های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه‌گذاران دعوت به عمل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - می‌آید.

در این مرحله از رقابت، که در استان‌های (سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، مازندران و تهران) برگزار خواهد شد، ابتدا تیم‌های استارتاپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه گذار آموزش - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - دیده و در ادامه در حضور سرمایه‌گذاران محلی، به معرفی ایده یا محصول خود می‌پردازند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان

در ادامه این - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - رقابت‌ها، استارتاپ‌های برگزیده در مرحله مقدماتی به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ بایکدیگر به رقابت نیمه‌نهایی و نهایی می‌پردازند که در آن استارتاپ‌ها ضمن بهره‌مندی از فرصت حضور در دوره پیش‌شتابدهی مخصوص اینوتکس، امکان بهره‌مندی از خدمات ویژه‌ای نظیر فضای کار اشتراکی رایگان، خدمات مربوط به سیستم¬های پرداخت آنلاین و غیره را خواهند داشت. این امکانات به این منظور نسبت به استارتاپ‌ها اعطا می‌شود که بتوانند کسب‌وکار خود را توسعه داده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - و آمادگی بیشتری برای شرکت در رقابت نهایی داشته باشند.

در مرحله نیمه نهایی هریک از استارتاپ ها ضمن ارائه کسب و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - کار خود، سایر رقبا را رصد کرده و به صورت موشکافانه باید آن ها را بررسی نمایند تا در صورت راهیابی به مرحله فینال، در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - بخش - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - INOTEX Battle بتوانند رقبای خود را به چالش می کشند و دلیل برتری خود بر سایر فینالیست های رویداد را اثبات نمایند. امسال برای اولین بار رقابت نهایی بین استارتاپ‌ها در قالب Battle (نبرد استارتاپی) اتفاق خواهد افتاد. در اینوتکس بتل، استارتاپ‌ها علاوه بر معرفی محصولات یا خدمات خود، دوبه‌دو به بحث و مناظره بایکدیگر خواهند پرداخت تا در نهایت برترین استارتاپ‌ها - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - از دیدگاه داوران و مخاطبان انتخاب گردد

رقابت اینوتکس‌پیچ با هدف معرفی و سرمایه‌گذاری روی ایده‌ها و استارتاپ‌های مستعد از شهرهای مختلف کشور - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - انجام - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - می‌شود؛ ازاین‌رو دبیرخانۀ نمایشگاه اینوتکس از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بیجار استان کردستان - سرمایه‌گذاران، وی‌سی‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و افراد علاقه‌مند برای شرکت در این رویداد و سرمایه‌گذاری روی ایده‌های منتخب دعوت به‌عمل می‌آورد.

خاطرنشان می‌سازد که نهمین دوره از نمایشگاه اینوتکس خردادماه سال 99 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور کلیه بازیگران زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان برای شرکت در بخش رقابتی رویداد اینوتکس و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت رسمی این رقابت مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone