🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  2. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  4. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  5. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44475.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

آیا حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 8 درون نمایشگر آن قرار می گیرد؟

اوایل این هفته یکی از کارشناسان صنعت موبایل مدعی شد که سامسونگ احتمالا برای قرار دادن حسگر اثرانگشت در داخل پنل نمایشگر نوت 8 با چالش هایی روبرو خواهد شد زیرا انتظار می رود که ...

اوایل این هفته یکی از کارشناسان صنعت موبایل مدعی شد که سامسونگ احتمالا برای قرار دادن حسگر اثرانگشت در داخل پنل نمایشگر نوت 8 با چالش هایی روبرو خواهد شد زیرا انتظار می رود که این تکنولوژی نوعی عدم توازن را در روشنایی صفحه نمایش به وجود بیاورد.

رندر مفهومی که در بالای این مطلب مشاهده می کنید - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - هم توسط همین کارشناس ارائه شده تا این مساله را به صورت تصویری هم مشاهده نمایید؛ در واقع گفته می شود که ایجاد موازنه میان روشنایی پنل های نمایشگر و حسگرهای اثر انگشت یکپارچه سازی شده در آن، کار را برای سامسونگ اندکی دشوار خواهد کرد.

همانطور که مشاهده می کنید، محدوده ای که حسگر در آن قرار داده می شود ظاهرا بیش از اندازه روشن خواهد بود که البته مشخص نیست مشکل تا این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اندازه بغرنج است یا اینکه منبع خبری اندکی در بیان آن اغراق کرده.

از طرف دیگر، گفته می شود که سامسونگ پیشتر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نمونه های اولیه و کاربردی از حسگرهای اثرانگشت کار گذاشته شده درون نمایشگر را تولید کرده و توانسته در این نمونه ها، مشکل عدم توازن در روشنایی را رفع کند.

در رندرهای جدید از نوت 8 حسگر اثرانگشت درون نمایشگر کار گذاشته شده است

همچنین رندرهای متعددی که در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ساعات اولیه امروز از پرچمدار آتی این شرکت در فضای مجازی قرار گرفت، همگی نشان دهنده آن هستند که حسگر اثرانگشت نوت 8 درون نمایشگر آن کارگذاشته خواهد شد.

با این همه، برخی منابع معتبر مدعی شده اند که سامسونگ این تکنولوژی را تا بهار سال 2018 به صورت تجاری در نخواهد آورد و به همین دلیل اطمینان به رندرهای مذکور کمی دشوار است.

گزارشات در مورد جدول زمانی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - معرفی گلکسی نوت 8 هم ضد و نقیض بوده اند و ظاهرا کارشناسان و ناظران صنعت نمی توانند با اطمینان بگویند که آیا این موبایل در اواسط ماه اوت (اواخر مرداد) معرفی می شود - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - یا اوایل سپتامبر (اواسط شهریورماه) و همزمان با برگزاری نمایشگاه IFA 2017 در برلین.

از طرفی گفته شده که کمپانی کره ای تلاش دارد با عرضه نوت 8، شکستی سخت را - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نصیب آیفون بعدی نماید و به همین خاطر آنطور که برخی گزارشات نشان می دهند رونمایی در اواسط اوت اتفاق افتاد. اما در صورتی که کره ای ها چنین تصمیمی بگیرند باید با دستان خالی عازم آلمان شوند. لذا بهتر است اندکی صبور باشیم تا سامسونگ خود ما را از تصمیماتش مطلع نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone