🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  2. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  3. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  4. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  5. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44474.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اطلاعات تازه از همکاری اپل و گوگل؛ سیری میدان را برای Assistant خالی می کند؟

روز گذشته گزارشی منتشر شد که نشان می داد اپل و گوگل همکاری های تازه ای را با هم آغاز کرده اند و در نظر دارند امکانی را برای کاربران آیفون فراهم کنند تا بتوانند ...

روز گذشته گزارشی منتشر شد که نشان می داد اپل و گوگل همکاری های تازه ای را با هم آغاز کرده اند و در نظر دارند امکانی را برای کاربران آیفون فراهم کنند تا بتوانند Google Assistant را به عنوان دستیار مجازی پیشفرض خود به جای سیری انتخاب نمایند.

در حال حاضر نحوه عملکرد این دستیار صوتی روی آیفون به این صورت است که اپلیکیشن مربوط به آن درست مانند هر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اپ شخص ثالث دیگری باز می شود و بعد کاربر اطلاعاتی که می خواهد از آن بگیرد را - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - درخواست می کند و سپس اپلیکیشن را می بندد.

اما اگر این خبر حقیقت پیدا کند، آنگاه کاربران iOS که دستیار گوگل را به سیری ترجیح می دهند قادر خواهند بود آن را به عنوان دستیار مجازی پیشفرض در آیفون های 2017 برگزینند که در واقع مدل - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های آیفون 7 اس، - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 7 اس پلاس و آیفون 8 را شامل می شود.

سرویس نقشه گوگل نیز به صورت پیشفرض روی آیفون اولیه قرار داشت

اگر از کاربران قدیمی آیفون هستید احتمالا یادتان هست که وقتی اپل برای نخستین بار اسمارت فون انقلابی خود را معرفی کرد گوگل مپس به عنوان سرویس نقشه پیش فرض روی آن قرار - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - داشت و حالا مشخص نیست که آیا - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برنامه ای مشابه برای Assistant در نظر گرفته شده یا خیر؟

اما بنابر برخی دلایل، باور این شایعه کمی دشوار است. با در نظر داشتن آنکه اسپیکرهای هوشمند حالا تکنولوژی مهم سال لقب گرفته اند، روشن است که شرکت های تولید کننده این اسپکرها در وهله نخست ترجیح می دهند از آنها برای نمایش قابلیت - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های دستیار شخصی خودشان استفاده کنند.

آمازون الکسا را دارد و تلاشش این است که از طریق آن به تلفن های اندرویدی راه پیدا - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کند. گوگل با Assistant به این رقابت ها وارد - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شده و اسپیکر Invoke هارمن کاردون با بهره گیری از کورتانا نیز پاسخ مایکروسافت است به رقبا. اپل هم به تازگی هوم پاد را معرفی کرد تا به موجب آن قابلیت های سیری را به نمایش - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بگذارد و سامسونگ نیز آنطور که در برخی خبرها و شایعات آمده، دست به کار ساخت یک اسپیکر هوشمند با بهره گیری از بیکسبی شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone