تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27389.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

خطرناک ترین لپ تاپ جهان به حراج گذاشته شد

یک دستگاه لپ تاپ قدیمی سامسونگ به نام Persistence of Chaos که خطرناک ترین کامپیوتر جهان محسوب می شود، به تازگی به فروش گذاشته شده است. بالاترین پیشنهاد برای این لپ تاپ که شش مورد ...

یک دستگاه لپ تاپ قدیمی سامسونگ به نام Persistence of Chaos که خطرناک ترین کامپیوتر جهان محسوب می شود، به تازگی به فروش گذاشته شده است. بالاترین پیشنهاد برای این لپ تاپ که شش مورد از معروف ترین ویروس های کامپیوتری جهان را به همراه دارد، فعلاً 1.1 میلیون دلار است.

طبق گزارش های موجود، مجموع خسارت این شش ویروس کامپیوتری تاکنون حدود 120 میلیارد دلار بوده و تمامی ویروس ها توانایی سرقت اطلاعات مالی یا حتی قطع - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کردن شبکه برق رسانی را دارند. مزایده این دستگاه توسط یک هنرمند چینی با نام مستعار Guo o Dong و مؤسسه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - امنیت سایبری Deep Instinct ترتیب داده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شده است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

البته تمام پورت ها و ارتباط اینترنتی دستگاه قطع شده تا ویروس ها فعلاً به دست - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تبهکاران نیفتند. زمانی که لپ تاپ به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دست خریدار نهایی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - برسد، امکان ارتباط اینترنتی برقرار می شود اما همچنان می - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - توان این کامپیوتر را به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - عنوان یک تهدید امنیتی جدی در نظر گفت.

واناکرای و ILoveYou مشهور ترین ویروس های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این لپ تاپ هستند

سال 2008 بود که نت بوک 10.2 اینچی سامسونگ (مدل NC10-14GB) به طور کامل از شبکه های ارتباطی جدا شد تا نحوه کارکرد ویروس های مورد بحث ارزیابی گردد. در بین این ویروس ها نام های مشهوری چون واناکرای و ILoveYou به چشم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می خورند. واناکرای در سال 2017 میلیون ها کامپیوتر در 150 کشور جهان را آلوده کرد و حتی به سرورهای سرویس سلامت همگانی انگلستان (NHS) نیز راه یافت. بدافزار ILoveYou هم در سال 2000 فقط طی 2 هفته بیش از 50 میلیون دستگاه را آلوده کرد و حتی پنتاگون، سازمان - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سیا و پارلمان انگلستان هم از این حملات جان سالم به در نبردند.

کرم MyDoom در سال - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - 2004 از طریق ایمیل به کامپیوترهای شخصی راه یافت و ویروس SoBig هم در سال 2003 توانست یکی از هر 17 ایمیل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را آلوده کند. بدافزار کیلاگر DarkTequila به سادگی اطلاعات شخصی و مالی افراد را به سرقت می برد. نهایتاً ویروس BlackEnergy2 در این لپ تاپ حضور دارد که توسط - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کا گ ب توسعه یافته و در سال 2016 شبکه توزیع برق اوکراین را از کار انداخت.

هنوز انگیزه این شهروند چینی ناشناس و مؤسسه Deep Instinct از فروش خطرناک ترین لپ تاپ جهان مشخص نیست. شاید خریدار نهایی بتواند پرده از اسرار این ماجرا بردارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone