🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13787.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سوریه برای جلوگیری از تقلب در امتحانات، اینترنت کل این کشور را قطع کرد

دولت سوریه در اقدام عجیبی برای جلوگیری از تقلب دانش‌آموزان در امتحانات تحصیلی، به مدت ۵ ساعت اینترنت این کشور را به‌صورت کامل قطع کرد. به گزارش وب‌سایت Kentik، سوریه در اقدامی که قبلا هم ...

دولت سوریه در اقدام عجیبی برای جلوگیری از تقلب دانش‌آموزان در امتحانات تحصیلی، به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر زنجان استان زنجان - مدت ۵ ساعت اینترنت این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر زنجان استان زنجان - کشور را به‌صورت کامل قطع کرد.

به گزارش وب‌سایت Kentik، سوریه در اقدامی که قبلا هم در تابستان سال ۲۰۱۶ اجرا شده بود، دیروز صبح اینترنت خود را تقریبا به مدت ۵ ساعت قطع کرد تا دانش آموزان امکان تقلب در آزمون‌های درسی را نداشته باشند. این قطعی از ساعت ۴ تا ۸:۳۰ صبح به وقت محلی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر زنجان استان زنجان - ادامه یافت تا امتحانات در سراسر کشور به پایان برسد.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر زنجان استان زنجان

اگر دولت سوریه بخواهد این رویه را برای سایر آزمون‌ها تکرار کند، انتظار می‌رود که اینترنت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر زنجان استان زنجان - این کشور در طول دو هفته آینده حدود ۸ الی ۹ دفعه دیگر قطع شود. سوریه قبلا در یک بازه زمانی ۱۰ روزه در تابستان ۲۰۱۶ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر زنجان استان زنجان - حداقل ۹ بار اینترنت خود را هر بار حدود ۴ ساعت قطع کرده بود تا از تقلب در امتحانات مدارس جلوگیری کند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر زنجان استان زنجان
قطعی اینترنت سوریه در سال ۲۰۱۶

در همان سال عراق هم چند بار دسترسی به اینترنت را تقریبا به‌طور کامل محدود کرد تا دانش‌آموزان امکان تقلب در امتحانات را نداشته باشند. دولت الجزایر نیز در سال ۲۰۱۸ تصمیم به قطع اینترنت گرفت تا از تقلب در امتحانات پیش‌گیری کند. این کشور در سال ۲۰۱۶ با افشای سوالات امتحانی مواجه شده بود و دو سال بعد وادار شد این اقدام عجیب را برای مقابله با تقلب انجام دهد.

الجزایر پارسال هم اینترنت کل کشور را قطع کرد تا جلوی تقلب در امتحانات را بگیرد. این کشور پارسال در این مسیر با سودان همراه شد که تمامی شبکه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک، توییتر، واتس‌اپ و غیره را به مدت چند روز از کار انداخت تا امتحانات را پشت سر بگذارد.

قطع سراسری اینترنت در کشورهای مختلف تاکنون بارها مورد انتقاد شدید سازمان‌های حقوق بشری قرار گرفته است. سازمان ملل نیز در سال ۲۰۱۶ با تصویب قطع‌نامه‌ای ایجاد هرگونه اختلال - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر زنجان استان زنجان - در دسترسی به اینترنت را محکوم کرد و آن را ناقض حقوق بشر دانست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سوین نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** مایکروفر هیتاچی HMR-D2311 شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone