🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42469.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ایلان ماسک و سایر پژوهشگران درخواست توقف توسعه ربات‌های قاتل را دارند

برخی از چهره‌های سرشناس و پایه‌گذاران علوم کامپیوتری و هوش مصنوعی، از سازمان ملل درخواست کرده‌اند که از توسعه و استفاده ربات‌های قاتل جلوگیری به عمل آورد. در میان این افراد، نام ایلان ماسک و ...

برخی از چهره‌های سرشناس و پایه‌گذاران علوم کامپیوتری و هوش مصنوعی، از سازمان ملل درخواست کرده‌اند که از توسعه و استفاده ربات‌های قاتل جلوگیری به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - عمل آورد. در میان این افراد، نام ایلان ماسک و مصطفی سلیمان (از گوگل) در کنار ۱۱۶ پژوهشگر و دانشمند از ۲۶ کشور جهان دیده می‌شود و درخواست اصلی آنها، منع توسعه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اسلحه‌های هوشمند و مستقل یا به عبارتی، ربات‌های قاتل است.

سازمان ملل اخیراً در رابطه با شروع بحث در مورد اسلحه‌های هوشمند مانند - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - درون‌ها، تانک‌ها، و مسلسل‌های هوشند و خودمختار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - رای‌ گیری کرده بود. پیش از این، همین افراد که از مدیران شرکت‌های فعال در حوزه هوش مصنوعی و رباتیک هستند، در نامه ای - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به سازمان ملل درخواست مشابهی را مطرح کرده بودند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

در نامه نوشته شده:‌ «زمانی که این ابزارها توسعه داده شوند و به آنها اجازه استفاده در میادین جنگی داده شود، ابعاد این میادین بزرگتر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از جایی خواهد شد که در درک انسان است. این‌ها می‌توانند ابزار ترور باشند. ابزاری که تروریست‌ها می‌توانند از آنها در برابر مردم بی گناه استفاده کنند. زمان زیادی برای عمل کردن باقی نمانده. زمانی که این درب باز شود، بستن آن دشوار است. باید امروز تصمیم بگیریم و ببینیم که چه آینده‌ای را می‌خواهیم.»

کارشناسان پیشتر هشدار داده بودند که فناوری هوش مصنوعی می‌تواند در چند سال، نه چند دهه، به نقطه‌ای برسد که باعث تولید ابزارهای جنگی هوشمند شود.

روسیه، آمریکا و چند کشور دیگر در حال حاضر مشغول توسعه تانک‌های هوشمند و رباتیک هستند که یا می‌توان آنها از راه دور کنترل کرد یا عملیات را به خودشان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سپرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone