🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40515.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

روزانه بیش از ۳۰ هزار موبایل قاچاق وارد کشور می‌شود

امروز صبح «انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی» نشستی خبری در اتاق بازرگانی ایران برگزار نمود که طی آن مسئولین این نهاد به بررسی تاثیرات اجرایی نشدن طرح رجیستری پرداختند و آمار و توضیحاتی ...

امروز صبح «انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی» نشستی خبری در اتاق بازرگانی ایران برگزار نمود که طی آن مسئولین این نهاد به بررسی تاثیرات اجرایی نشدن طرح رجیستری پرداختند و آمار و توضیحاتی درباره نیاز بازار ایران و فعالیت شرکت های واردکننده به رسانه ها ارائه نمودند؛ در این صحبت‌ها مشخص شد آنها به شدت خواهان اجرایی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شدن هرچه سریعتر رجیستری - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - هستند.

شرکت‌های واردکننده میزان وارادات خود را تا ۸۹ درصد افزایش دادند

«محمود سفار» رئیس هیات مدیره انجمن واردکنندگان موبایل، در مورد فعالیت شرکت‌های مجوز‌دار رسمی پیرامون طرح رجیستری گفت که دولت نگران بود که شرکت‌های رسمی نتوانند نیاز بازار را تامین کنند. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در پاسخ به این مسئله این شرکت‌ها وظیفه‌ی خود دانستند تا توانایی خود را در این رابطه نشان دهند و از دو ماه پیش تا امروز شرکت‌های واردکننده میزان وارادات خود را تا ۸۹ درصد افزایش دادند.

بازار ایران سالانه به ۱۲ میلیون تلفن‌همراه نیازمند است

به گفته وی بازار ایران سالانه به ۱۲ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - میلیون تلفن‌همراه نیازمند است و ۴۲ شرکت مجوز رسمی برای ورود قانونی موبایل از درگاه‌های گمرک را در اختیار دارند و به راحتی خواهند توانست نیاز بازار کشور را فراهم کنند. علاوه بر این  اجرای طرح رجیستری نه تنها می‌تواند از قاچاق روزانه بیش از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ۳۰ هزار موبایل جلوگیری کند بلکه با ایجاد درآمد و افزایش سهم بازار می‌تواند گامی بزرگ در زمینه کارآفرینی و اشتغال‌زایی بردارد.

او در مورد قوانین دست وپاگیر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در زمینه وارادات موبایل و تاثیری که اجرایی نشدن بحث رجیستری می‌تواند در این بحث بگذارد گفت:

«هزینه عوارض برندی مانند آیفون به یک میلیون تومانه هم - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می‌رسد و هر موبایل به دلیل تست‌های لازم و طی کردن روند واردات قانونی به کشور ممکن است تا ۲۰ روز در گمرک باقی بماند. شما تصور کنید تعدادی از این محصولات که - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به منزله پول نقد است بعد از ۲۰ روز با دریافت‌ هزینه‌های گزاف به شرکت وارد‌کننده می‌رسد. این درحالیست نمونه غیرقانونی این محصول بلافاصله و با - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پرداخت ۴۰ هزار تومان به دست قاچاقچی می‌رسد. طولانی شدن زمان ترخیص واردات قانونی و همچنین پرداخت هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیون ریال برای واردات، سبب شده گرایش به سمت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - قاچاق بیشتر باشد.»

افزایش قیمتها تنها به علت توقف اعطای ارز مبادله‌ای - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - برای دولت است

به گفته رییس انجمن واردکنندگان موبایل، در مدت اجرای - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - طرح رجیستری دولت اعطای ارز مبادله‌ای برای واردکنندگان در این حوزه را متوقف کرده است و ناگهان ارز مبادله‌ای موبایل از ۳۳۰۰ به ۴۵۰۰ تومان رسید. این افزایش ۲۰ درصدی همه معادلات را بهم ریخت و افزایش قیمت های اخیر هیچ ربطی به واردکنندگان و طرح رجیستری نداشته و قیمت ارز و دلار فاکتور تایین کننده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در قیمت است.

بسیاری از شرکت‌های رسمی  علت تفاوت قیمت ها مجبور به تعدیل نیرو شده‌اند

سفار با ذکر این مطلب که از سال ۹۴ طرفدار طرح رجیستری و قانونی شدن واردات موبایل به کشور بوده، در این‌باره می‌گوید که این انجمن با نهایت احترام به مردم و مصرف کننده، خواهان اجرای طرح رجیستری است. چراکه به گفته وی در صورت اجرا نشدن طرح رجیستری فعالیت در فضای قانونی با نبود ارز مبادله‌ای و تفاوت قیمت فعلی، غیر ممکن است کما اینکه در سال ۹۴ بسیاری - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از شرکت‌های رسمی به همین علت مجبور به تعدیل نیرو شده‌اند و در بعضی مواقع اعلام وشکستگی کرده‌اند.

سفار باور دارد بهتر است این طرح دیگر هفته - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به هفته عقب نیفتد و اجرایی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شود تا هم بتواند - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مانع هدر رفتن سرمایه ملی شرکت‌های رسمی شود و هم از سود روزانه و همیشگی قاچاقیان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - جلوگیری نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone