🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  3. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  4. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43713.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ناسا آرشیوی بی نظیر از پروازهای آزمایشی 70 سال اخیر را در یوتوب قرار داد

دوست داران تاریخچه هواپیماهای قرن بیستم میلادی احتمالاً خوشحال خواهند شد اگر بدانند که مرکز تحقیقات پرواز آرمسترانگ ناسا، اخیراً شروع به آپلود آرشیو کامل خود در وب سایت یوتوب کرده که شامل صدها ویدیو ...

دوست داران - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تاریخچه هواپیماهای قرن بیستم میلادی احتمالاً خوشحال خواهند شد اگر بدانند که مرکز تحقیقات پرواز آرمسترانگ ناسا، اخیراً شروع به آپلود آرشیو کامل خود در وب سایت یوتوب کرده که شامل صدها ویدیو از پروازهای آزمایشی مختلف و هواپیماهای عجیب و غریب 70 سال اخیر می شود.

قدیمی ترین ویدیوی این آرشیو، به سال 1946 و زمانی تعلق دارد که کمیته ملی پرواز ایالات متحده، شروع به آزمایش هایی در بیابان موهاوی کالیفرنیا کرد. یکی دیگر از ویدیوها هم به سال 1947 تعلق دارد و پرواز آزمایشی Bell X-1 را نمایش می دهد؛ هواپیمایی که برای نخستین بار - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - توانست دیوار صوتی را بشکند.

یکی دیگر از ویدیوهای فوق العاده ای که در این آرشیو بی نظیر می توان یافت، پرنده مافوق صوت XB-70 Valkyrie است که در دهه 60 میلادی قادر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به رسیدن به ارتفاع 70 هزار پایی و سرعت 3219 کیلومتر بر ساعت بود.

علاقه مندان حرفه ای به تاریخچه پرواز، قطعاً می دانند که اکثر این ویدیوها پیشتر در دسترس عموم قرار گرفته اند و در کالکشن Dryden Aircraft قابل یافتن بوده اند، اما دسترسی به این ویدیوها می توانست کاری دشوار باشد و - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - حالا به انتقال کامل آرشیو به یوتوب، افراد بیشتری می توانند از این ویدیوها لذت ببرند. در حال حاضر 300 ویدیو در کانال یوتوب - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مرکز تحقیقات پرواز آرمسترانگ - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - قرار گرفته و انتظار می رود - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - طی روزهای آتی، 200 ویدیوی دیگر نیز آپلود شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone