🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  5. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35072.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تسلا از تکنسین خرابکار خود شکایت می‌کند

چند روز پیش ایلان ماسک از خرابکاری یکی از تکنسین‌های شرکت تسلا در خط تولید کارخانه گیگافکتوری نوادا خبر داد و حالا امروز خبر آمده که به سبب هک و انتقال داده‌های محرمانه تسلا به ...

چند روز پیش ایلان ماسک از خرابکاری یکی از تکنسین‌های شرکت تسلا در خط تولید کارخانه گیگافکتوری نوادا خبر داد و حالا امروز خبر آمده که به سبب هک و انتقال داده‌های محرمانه تسلا به شرکت‌های دیگر، آن‌ها قصد شکایت از کارمند سابق خود را دارند.

پرونده قضایی تسلا در ارتباط با شخصی است به نام «مارتین تریپ» و اتهام او بدین شرح است: تریپ «به صورت غیر قانونی اطلاعات محرمانه و تجاری شرکت را - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - هک کرده و آن‌ها را در اختیار شرکت‌های شخص ثالث قرار داده است».

بدین منظور، تریپ یک نرم‌افزار هک روی کامپیوتر سه نفر از کارمندان نصب کرده تا به صورت منظم اطلاعات محرمانه را استخراج - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کند. به گفته تسلا، تریپ به هک سیستم عامل اعتراف کرده و اتهام نشر بیانیه‌های دروغین در رسانه‌ها در مورد اطلاعات دزدیده شده نیز به پرونده‌اش افزوده شده.

پیشتر گزارشی منتشر شده بود مبنی بر استفاده تسلا از باتری‌های معیوب در خودروها که به گفته تسلا چنین موضوعی حقیقت ندارد و منبع این گزارش مارتین تریپ بوده. گویا در گزارش تریپ به - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - میزان تولید ضایعات تسلا هم اشاره شده که این شرکت مدعی است اطلاعات تکنسین سابق شدیدا اغراق آمیز و به دور از حقیقت بوده.

ایلان ماسک ابتدا این اتفاق را چند روز پیش و از طریق - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ایمیل با کارکنان خود در میان گذاشت. او به جز محکوم کردن اقدامات مارتین تریپ، شرکت‌های خودروسازی رقیب - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و شرکت‌های نفتی و گازی را متقلب خواند و گفت اگر آن‌ها حاضرند در زمینه انتشار گازهای گلخانه‌ای تا این مرحله پیش بروند، چه کارهای دیگری ممکن است انجام دهند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone