🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  4. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  5. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35086.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

طرح ویژه شاتل موبایل برای ارائه اینترنت رایگان در ازای برقراری تماس

شاتل موبایل خبر می‌دهد که طرح جدیدی را آغاز کرده که بر اساس آن، کاربر می‌تواند تا ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت کند. این اپراتور مجازی برای ماه رمضان طرح‌هایی در نظر گرفته که مورد ...

شاتل موبایل خبر می‌دهد که طرح جدیدی را آغاز کرده که بر اساس آن، کاربر می‌تواند تا ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دریافت کند.

این اپراتور مجازی برای ماه رمضان طرح‌هایی در نظر گرفته که مورد توجه مشترکان این اپراتور است. این - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر علی آباد کتول استان گلستان - طرح جدید از ابتدای ماه مبارک رمضان برای مشترکان قبلی و جدید شاتل موبایل راه اندازی شده است.

البته طرح ماه رمضان شاتل موبایل، تنها مختص به مشترکان قدیمی این اپراتور نیست و طبق این طرح مشترکانی که تا پایان بهار ۹۷ اقدام به خرید سیم کارت و فعال سازی آن کنند و در این بازه زمانی، حداقل ۱۵ دقیقه تماس خروجی داشته باشند؛ تا سقف ۲۰ گیگ اینترنت هدیه دریافت خواهند کرد. شاتل موبایل در همین رابطه می‌گوید:

«مشترکان تا پایان ماه مبارک رمضان در صورت برقراری 15 الی 30 دقیقه مکالمه خروجی در طی یک هفته، 5/1 گیگابایت اینترنت همراه در طی هفته بعد - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و در ازای 30 الی 45 دقیقه مکالمه، 5/3 گیگابایت ترافیک 3G و 4G در هفته بعد دریافت خواهند کرد. همچنین در صورت برقراری 45 الی 60 دقیقه مکالمه، 7 گیگابایت اینترنت هفتگی شامل حال‌شان خواهد شد.»

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر علی آباد کتول استان گلستان

به علاوه مشترکان این اپراتور در صورت برقراری حداقل 60 دقیقه مکالمه، 20 گیگابایت اینترنت همراه 7 روزه در هفته بعد روی سیم کارت شاتل موبایل خود دریافت می‌کنند.

اگر قصد استفاده از این شرایط را دارید می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بسته‌های جدید سیم کارت‌های شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت به وب سایت این اپراتور مراجعه کنید، تا اطلاعات دقیق‌تری متناسب با خواسته‌های خود دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone