🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  2. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  3. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  4. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  5. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35090.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام مشغول توسعه دو چیپست اسنپدراگون برای موبایل های اندروید گو است

در جهانی که پردازنده های قدرتمندی مثل اسنپدراگون 845 یا اسنپدراگون 710 تیتر تمام خبرگزاری ها را مال خود می کنند، کمپانی هایی مانند کوالکام هنوز به چیپست های اقتصادی اهمیت می دهند و به ...

در جهانی که پردازنده های قدرتمندی مثل اسنپدراگون - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 845 یا اسنپدراگون 710 تیتر تمام خبرگزاری ها را مال خود می کنند، کمپانی هایی مانند کوالکام هنوز به چیپست های اقتصادی اهمیت می - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دهند و به همان میزان وقت و هزینه صرف توسعه شان می کنند. رولاند کوانت، افشاگر نام آشنای حوزه تکنولوژی اخیراً خبر از توسعه - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پردازنده های اسنپدراگونی داده که با تمرکز شدید روی دیوایس های اندروید گو ساخته می شوند.

کوالکام مشغول کار روی دو چیپست در سری اسنپدراگون 400 است که اسنپدراگون 429 و 439 نام خواهند گرفت. در حال حاضر اطلاعاتی درباره - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مشخصات این پردازنده ها در دسترس نیست اما گفته می شود که مدل اندک گران قیمت تر اسنپدراگون 439، بر پایه اسنپدراگون 625 که در سال 2016 رونمایی شد ساخته می شوند؛ این یعنی احتمالاً با چیپستی هشت هسته ای طرف هستیم که با فرآیند 14 نانومتری تولید می شود. اما در هر صورت باید دید که آیا سرعت این پردازنده در قیاس با اسنپدراگون 625 دچار بهبود خواهد شد یا خیر.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

سیستم عامل اندروید گو، ورژنی سبک وزن از اندروید 8.1 اوریو است که برای اجرا روی موبایل های اقتصادی ساخته شده است. این سیستم عامل به صورت خاص روی دیوایس هایی به اجرا در می آید که 512 مگابایت یا 1 گیگابایت حافظه رم دارند. علاوه بر این، سیستم عامل مورد اشاره کمترین میزان ممکن از - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - حافظه را اشغال می کند؛ زیرا دیوایس های اقتصادی معمولاً همراه با حافظه داخلی 8 - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - یا 16 گیگابایتی از راه می رسند.

با در نظرگیری تمام این مسائل، هنوز مشخص نیست که کوالکام چه برنامه برای چیپست های سری اسنپدراگون - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 200 دارد که پیشتر برای موبایل های اقتصادی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - توسعه می یافتند. اگر اسنپدراگون 400، تمرکز تازه کوالکام روی دیوایس های اقتصادی باشد، دیگر دلیلی برای توسعه - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مدل های جدید از اسنپدراگون 200 وجود ندارد و اکثر تولیدکنندگان نیز برای پرفورمنس بهتر یا مقاصد تبلیغاتی، به سراغ اسنپدراگون 400 خواهند رفت.

در حال حاضر مشخص نیست که کوالکام چه زمانی از چیپست های جدید خود رونمایی خواهد کرد اما از آن جایی که اواخر تابستان امسال، ورژن جدید اندروید گو به همراه اندروید P منتشر خواهد شد، ممکن است کوالکام هم در همان زمان از سخت افزارهایش - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone