🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  3. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  4. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35071.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تکنولوژی اسکن سه بعدی چهره دیگر در انحصار آیفون X نیست

کیت دوربین TrueDepth اپل که تولیدکنندگان موبایل را طی نیمه نخست سال 2018 به تولید دیوایس هایی با بریدگی نمایشگر ترغیب کرد، سخت افزاری معمولی برای تشخیص چهره نیست؛ برخلاف آن چیزی که سامسونگ با ...

کیت دوربین - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - TrueDepth اپل که تولیدکنندگان موبایل را طی نیمه نخست سال 2018 به تولید دیوایس هایی با بریدگی نمایشگر ترغیب کرد، سخت افزاری معمولی برای تشخیص چهره نیست؛ برخلاف آن چیزی که سامسونگ با آخرین پرچمدارش پیش از - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - عرضه آیفون X ارائه کرده بود.

قابلیت تشخیص چهره آیفون X صرفاً با استفاده از دوربین جلو انجام نمی شود؛ در عوض تمام جادو با استفاده - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - از یک امیتر و قابلیت های نرم افزاری عملی می شود. - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - جالب است بدانید قطعات اضافی این دوربین که Face ID و انیموجی ها را روی آیفون X محقق کرده اند، از سوی تامین کنندگان اپل «جولیت» و «رومئو» نام گرفته اند؛ زیرا بدون هرکدام از آنها، سیستم به درستی کار نخواهد کرد.

رومئو یک پروژکتور نقطه ای است - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - که 30 هزار پرتو نزدیک به مادون قرمز را به سمت چهره شما می تاباند تا الگو آن را به دست آورد. در این بین، جولیت هم - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - یک دوربین مادون قرمز است که عمق را محاسبه کرده و به نقشه تهیه شده از چهره شما شکلی سه بعدی می بخشد.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران
قطعات به کار رفته در دوربین TrueDepth آیفون X

این قطعات، همان قطعاتی هستند که باعث شدند اپل طی هفته های ابتدایی عرضه آیفون X با مشکل عرضه مواجه گردد. اما در این یک سال، اوضاع تغییر کرده. چند تولیدکننده موبایل از همین حالا به سراغ تکنولوژی اسکن سه بعدی چهره - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - رفته اند و همگی به دنبال کارکردی مشابه به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - ساخته اپل هستند. البته برخی تحلیلگران معتقدند که اپل در رقابت بر سر TrueDepth، حداقل دو سال از رقبایش جلو است.

نخستین شرکتی که مسیر اپل را در پیش گرفت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - شیائومی بود که همین چند وقت پیش از نسخه سفارشی موبایل می 8 رونمایی کرد؛ این نسخه مخصوص همراه با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و اموجی هایی که شدیداً به انیموجی های آیفون شباهت دارند از راه می رسد.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران
قطعات به کار رفته در دوربین Oppo Find X

بعد از این هم نوبت به موبایل تازه معرفی شده Oppo Find X رسید که روز گذشته در مراسمی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - در لوور پاریس رونمایی شد. - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - باورتان نمی شود که می 8 و Find X نخستین - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - موبایل های اندرویدی با اسکنر سه بعدی واقعی هستند؟ کافیست نگاهی به قطعات مورد - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - استفاده بیندازید و آنها را با نمونه اپل مقایسه کنید.

Oppo می گوید که موبایل جدیدش 15 هزار پرتو نور را به سمت چهره کاربر می تاباند؛ این رقم روی آیفون X دو برابر است. با این حال به نظر نمی رسد که تفاوت نیم ثانیه ای باز کردن قفل دستگاه، اهمیت چندانی برای اوپو یا حتی کاربران داشته باشد. با در نظرگیری این موضوع که تکنولوژی Face ID راه خود را به جهان اندروید باز کرده، به هیچ وجه بعید نخواهد بود که سامسونگ هم از آن در گلکسی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - اس 10 استفاده کند. با این حال باید دید که کدام شرکت می - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - تواند انیموجی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران - های باکیفیت تری طراحی کند، تا به اینجای کار که همه صرفاً از اپل تقلید کرده اند.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سوادکوه استان مازندران
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone