🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  2. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  3. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35066.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

بلومبرگ: اپل در ابتدا قصد داشته آیفون X را بدون هیچ درگاه اتصالی بسازد

هنوز هم هستند کاربران زیادی که اعتقاد دارند حذف جک هدفون 3.5 میلی متری آیفون ها یک اقدام اشتباه بود و برخی دلایل آنها نیز منطقی به نظر می رسد. به طور حتم گزارش تازه ...

هنوز هم هستند کاربران زیادی که اعتقاد دارند حذف جک هدفون 3.5 - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - میلی متری آیفون ها یک اقدام اشتباه بود و برخی دلایل آنها نیز منطقی به نظر می رسد. به طور حتم گزارش تازه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بلومبرگ می تواند برای این افراد شوکه کننده باشد. این خبرگزاری مدعی شده که مقامات اپل در ابتدا ایده تولید آیفون X بدون هیچ درگاهی را در ذهن - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - داشته اند.

در حالی که - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برخی منابع دیگر پیش از این خبر داده بودند که کمپانی کالیفرنیایی بالاخره تصمیم گرفته تا در سال آینده همرنگ جماعت شده و موبایل های هوشمندش را به پورت USB-C مجهز سازد، گزارش اخیر حرفی کاملاً متفاوت را مطرح می سازد.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

جالب تر آن است که بدانید ظاهراً دلیل کنار گذاشته شدن ایده حذف کامل درگاه ها از آیفون X، - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نه بروز مشکل برای انتقال داده ها و گوش دادن به موسیقی برای کاربران - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بوده، بلکه گران تر شدن قیمت نهایی به دلیل لزوم افزودن - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شارژر بی سیم به بسته بندی دستگاه مانع از اجرای نهایی آن شده است. تازه، یادمان نرود که پد شارژ بی سیم ایرپاور هنوز هم مراحل توسعه خود را می گذراند. ضمن این که طولانی تر بودن زمان مورد نیاز برای شارژ آیفون از طریق بی سیم نیز فاکتور مهمی در این میان به حساب می آید.

منبع خبر بلومبرگ تاکید دارد که اپل همچنان ایده حذف تمام درگاه ها و حتی دکمه های فیزیکی را برای آیفون های بعدی در ذهن دارد که به طور حتم این برنامه شامل درگاه لایتنینگ یا هر پورت دیگری که بعدتر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جایگزین آن بشود، خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فائزه نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، یکی از مشکلاتی که با جارو برقی آاگ VX8-1-Öko داشتم ، خاموش شدن ناگهانی آن بود. به نظر می‌رسد که دستگاه با بار اضافی بارگیری می‌شود و باعث ایجاد یک نقص در سیستم تغذیه می‌شود. برای تعمیر این مشکل، بهتر است به یک فروشگاه تعمیراتی محلی مراجعه کنید، از آن‌جایی که قطعات خاص و تخصصی برای آن نیاز است. در شهر تبریز، منطقه باغمیشه، فروشگاه تعمیراتی الکترونیک معتبری وجود دارد که می‌توانید به آنجا مراجعه کنید و مشکلات خود را با جارو برقی آاگ VX8-1-Öko حل کنید
کاربر دارانا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
وای داداش، من یه بار جارو برقیم خراب شده بود و تعمیرچی اومدن تعمیرش کنن. البته متاسفانه رضایتی که از خدماتشون داشتم به قدری خوب نبود. خب می‌دونی، اولین چیزی که مشکل داشت این بود که مهندسی که اومده بود اصلاً توی تعمیر این جور دستگاه‌های خاص ماهر نبود. بعد از شش ساعت رفت و آمد و تلاش، مشکلش حل شد ولی با این حال نگین که رضایت کامل خودمو از کیفیت کارشون داشتم. به هر حال، میشه با خیال راحت ایشون رو به دوستانمو پیشنهاد کنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone