🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  2. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35067.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نسخه لامبورگینی موبایل اوپو فایند اکس تنها در ۳۵ دقیقه به طور کامل شارژ می شود

نسخه لامبورگینی موبایل فایند اکس همزمان با معرفی نسخه معمولی پرچمدار جدید اوپو رونمایی شد. به نظر می رسد قرار گرفتن برند یکی از مشهورترین سازندگان خودروهای فوق سریع روی موبایل مورد بحث تنها جنبه ...

نسخه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - لامبورگینی موبایل فایند اکس همزمان با معرفی نسخه معمولی پرچمدار جدید اوپو رونمایی شد. به نظر می رسد قرار گرفتن برند یکی از مشهورترین سازندگان خودروهای فوق سریع روی موبایل مورد بحث تنها جنبه تبلیغاتی نداشته و این - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - محصول خود سریع ترین نمونه بازار از لحاظ مدت زمان شارژ است.

مدل منحصر به فرد فایند اکس به لطف فناوری اختصاصی شارژ سریع «Super VOOC» اوپو قادر است تا باتری ۳۷۳۰ میلی آمپر ساعتی خود را تنها در مدت ۳۵ دقیقه به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - شارژ کامل برساند. ماجرا وقتی جالب تر می شود که بدانید این فناوری در عین افزایش سرعت شارژ سبب کاهش دمای باتری - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - نسبت به دیگر فناوری های شارژ می شود.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان

نکته اصلی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - در آداپتور ویژه ای - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - است که توسط اوپو توسعه یافته. این آداپتور وظیفه تامین شدت و نوع جریان مورد نیاز باتری را به طور کامل بر عهده دارد. یعنی برخلاف موبایل های دیگر موجود در بازار، هیچ تبدیل جریانی در داخل موبایل انجام نمی گیرد. از آنجا که فناوری VOOC از ولتاژ بسیار پایینی برای شارژ کردن فایند اکس استفاده می کند، بنابراین دیگر نیاز به تبدیل آن در داخل موبایل وجود ندارد.

اگر رکورد سریع ترین شارژ دنیا شما را برای خرید فایند اکس نسخه لامبورگینی ترغیب نمی کند، پس بهتر است بدانید که اوپو یک چیپ حافظه ۵۱۲ گیگابایتی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - را نیز برای محصول منحصر به فرد خود در نظر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - گرفته که خیال شما را برای به همراه داشتن حجم زیادی از ویدیوها و موسیقی ها راحت خواهد کرد.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان

اما برای در - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - اختیار - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - داشتن این سوپر موبایل چقدر باید هزینه کنید؟ پاسخ کوتاه است و تلخ؛ ۱۷۰۰ یورو معادل ۲۰۰۰ دلار. گرچه این گوشی همچنان از نسخه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کامیاران استان کردستان - پورش دیزاین هواوی میت RS ارزان تر است، اما به طور حتم می تواند علاقه مندان به موبایل های لوکس و خاص را به سمت خود جلب نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone