🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  2. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  4. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35083.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

در مورد قدرتمندترین ابررایانه دنیا چه می دانید؟

سامیت (Summit) نام قدرتمندترین ابررایانه دنیاست که می تواند در هر ثانیه ۲۰۰ میلیون محاسبه را انجام دهد و با ساخت آن، برای نخستین بار ظرف پنج سال گذشته ایالات متحده آمریکا موفق شد که ...

سامیت (Summit) نام قدرتمندترین ابررایانه دنیاست که می تواند در هر ثانیه ۲۰۰ میلیون محاسبه را انجام دهد و با ساخت آن، برای نخستین بار ظرف پنج - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سال گذشته ایالات متحده آمریکا موفق شد که جایگاه دارنده قدرتمندترین ابررایانه دنیا را بار دیگر به خود اختصاص دهد.

قدرتمندترین ابررایانه دنیا - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که ۲۰۰ میلیون میلیارد دلار قیمت دارد توسط - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شرکت IBM و - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - با مشارکت انویدیا به سفارش لابراتوار ملی Oak Ridge متعلق به وزارت انرژی آمریکا ساخته شده است. سامیت کامپیوتری با توان محاسبه ۲۰۰ پتافلاپ است؛ بدان معنا که می تواند ۲۰ کادریلیون محاسبه را در هر ثانیه انجام دهد. برای آنکه درک بهتری از توان قدرتمندترین ابررایانه دنیا داشته باشید - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - باید بگوییم که این رقم یک میلیون برابر سریع تر از لپ تاپ های معمولی است که به صورت روزانه مورد - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - استفاده قرار می دهیم.

سامیت در هر ثانیه ۲۰ کادریلیون محاسبه انجام می دهد

آنطور که نشریه نیویورک تایمز در گزارش خود پیرامون این ابررایانه آورده است یک انسان به ۶۳ میلیارد سال زمان نیاز دارد تا کاری که سامیت ظرف یک ثانیه انجام می دهد را به انجام برساند. یا در - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مثالی جالبتر اگر همه افراد روی زمین به مدت ۳۰۵ روز در هر ثانیه یک محاسبه انجام دهند آنگاه می توانند همان کاری را انجام دهند که سامیت ظرف یک ثانیه انجام می دهد.
قدرتمندترین ابررایانه دنیا ۴۶۰۸ سرور، ۹۲۱۶ چیپ پردازنده و ۲۷۶۴۸ پردازنده گرافیکی دارد و - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - وزنش به ۳۴۰ تن می رسد. این سیستم در اتاقی به مساحت  ۸۵۹ متر مربع در تاسیسات لابراتوار ملی Oak Ridge  واقع در تنسی نگهداری می شود و برای خنک سازی آن ۴۰۰۰ بشکه آب به داخل لوله های مخصوص خنک سازی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اش - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پمپاژ می شوند. قدرتمندترین ابررایانه دنیا برای انجام این محاسبات به ۱۳ مگاوات برق نیاز دارد که این میزان با برق مصرفی ۸۰۰۰ منزل مسکونی در آمریکا برابری می کند.

برق مورد نیاز ۸۰۰۰ منزل مسکونی در آمریکا - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - برای کار کردن این ابر رایانه نیاز است

با در نظر داشتن مشخصاتی که اعلام شد سامیت حالا قدرتمندترین ابررایانه دنیاست و ۶۰ درصد سریع تر از دارنده قبلی این عنوان یعنی Sunway TaihuLight عمل می کند. از سال ۲۰۱۳ میلادی این نخستین باری است که محصول ساخت آمریکا عنوان قدرتمندترین ابرکامپیوتر دنیا را به خود اختصاص می دهد و این یعنی آمریکا اقدامات خوبی را برای رسیدن به حریف قدر خود در دست انجام داشته است.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان

توان محاسباتی سامیت همچنین پنج برابر تایتان (دیگر ابرکامپیوتر قدرتمند آمریکا) عنوان شده. آنطور که در نشریه MIT Technology Review آمده سامیت نخستین ابرکامپیوتری است که مشخصا برای مصرف در زمینه هوش مصنوعی و شاخه های آن نظیر یادگیری ماشینی و شبکه های عصبی ساخته شده است. این ابرکامپیوتر هزاران چیپ بهینه سازی برای هوش مصنوعی را شامل می شود که توسط انویدیا و IBM ساخته شده اند. این چیپ ها نیز قرار است که حجم عظیمی از دیتا را زیر و رو کنند و در این میان به دنبال الگوهایی مشابه به رفتار انسان بگردند. در بیانیه رسمی وزارت انرژی آمریکا در این باره آمده است:

سامیت به کشفیات علمی نایل خواهد - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شد که پیشتر یا غیرعملی بودند یا غیرممکن.

اما - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سامیت و کامپیوترهایی مانند آن می توانند در تمامی فعالیت - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - های پردازشی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سنگین به کار گرفته شوند که - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از طراحی هواپیماهای جدید گرفته - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تا مدلسازی جوی، شبیه سازی انفجارهای هسته ای، ساخت مواد جدید و یافتن علل بیماری - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ها را شامل می گردد. در - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - واقع پتانسیل های بالای این ابررایانه در کشف داروهای جدید بی نظیر است؛ به عنوان مثال سامیت می تواند روابط میان میلیون ها ژن و - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سرطان را پیدا کند و همچنین می توان از آن برای سفارشی سازی داروها برای اشخاص مختلف بهره گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تهمینه نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
با سلام و احترام،

با توجه به تجربه کاربران، یکی از خرابی های رایج در ظرفشویی ایندزیت DDFG 26B17 S EU مربوط به عدم تخلیه آب از دستگاه می باشد. برای رفع این خرابی، ابتدا باید مطمئن شوید که لوله های آب و فاضلاب به شکل صحیحی نصب شده اند. در صورتی که این لوله ها درست نصب شده اند و باز هم مشکل وجود دارد، می توانید شبکه خدمات پس از فروش ایندزیت را در شهر تربت حیدریه منطقه داروبخش به شماره تلفن ۰۹۳۹۱۱۴۴۱۲۰ تماس بگیرید تا تعمیر کنندگان مجرب آن را بررسی کنند.

ضمناً، به منظور جلوگیری از بروز خرابی هایی مانند این، لازم است که دستگاه را به طور منظم و به روش درست تمیز کنید و از استفاده از مواد شوینده غیر قابل تحمل برای دستگاه خودداری کنید.

با تشکر،



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone