🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35077.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

رانندگی تمام خودکار با یک آپدیت نرم افزاری به خودروهای تسلا می آید

به تازگی «ایلان ماسک» مدیر عامل تسلا اعلام نموده که آپدیت جدید قابلیت اتوپایلوت که قرار است مرداد ماه برای ماشین‌های تسلا عرضه گردد، رانندگی تمام خودکار را به ارمغان می‌آورد. این ویژگی جدید یکی ...

به تازگی «ایلان ماسک» مدیر عامل تسلا اعلام نموده که آپدیت جدید قابلیت اتوپایلوت که قرار است مرداد ماه برای ماشین‌های تسلا عرضه گردد، رانندگی تمام خودکار را به ارمغان می‌آورد. این ویژگی جدید یکی از مسائلی است به روزرسانی نهم سیستم عامل‌ ماشین‌های - تعمیرات جارو برقی سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تسلا به آن می‌پردازد.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان

ماسک در پست منتشر شده در پروفایل توییتر خود گفته است که - تعمیرات جارو برقی سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تاکنون تمامی تمرکز - تعمیرات جارو برقی سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تیم اتوپایلوت روی امنیت این سیستم بوده است اما در به روز رسانی نهم، شاهد به کارگیری رانندگی تمام خودکار برای ماشین‌های برند تسلا خواهیم بود.

پیش از این، یکی از کاربران مدعی شده بود که سیستم اتوپایلوت در مواقعی که دو لاین خیابان با هم یکی می‌شوند، با مشکل مواجه می‌شود. به هنگام شلوغی و ترافیک هم سیستم یاد شده قادر نیست به درستی فعالیت کند.

ماسک در - تعمیرات جارو برقی سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - جواب به این کاربر خاطر نشان کرد که این مشکل در به روز رسانی بعدی اتوپایوت بهبود پیدا خواهد کرد و در نرم افزار بعدی این ماشین‌ها یعنی نسخه تسلا ۹ به طور کامل رفع خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان

در وبسایت رسمی تسلا اعلام شده که توانایی رانندگی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تمام خودکار می تواند - تعمیرات جارو برقی سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تا دو برابر بهتر از - تعمیرات جارو برقی سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - یک - تعمیرات جارو برقی سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - راننده‌ معمولی، به هدایت اتومبیل بپردازد.  - تعمیرات جارو برقی سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در این وبسایت نوشته شده است:

«این سیستم - تعمیرات جارو برقی سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - برای طی کردن اتوماتیک  مسیر‌های کوتاه و بلند طراحی شده است. طی این سفر‌ها به هیج وجه نیازی نیست تا یک فرد در صندلی راننده بنشیند. تنها لازم - تعمیرات جارو برقی سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - است که برای ماشین خود، مقصد سفرتان را مشخص کنید و پس از آن نرم افزار تسلا پس از - تعمیرات جارو برقی سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پیدا کردن بهترین و کوتاهترین مسیر ممکن، سعی می‌کند در بیشترین سرعت و - تعمیرات جارو برقی سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - با در نظر گرفتن مسائل امنیتی، آن را طی کند. اتوپایلوت می‌تواند از چهارراه‌های شلوغ و پیچیده را به راحتی عبور کند و سلامتی مسافران را در اتوبا‌ن - تعمیرات جارو برقی سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - های شلوغ و پرجمعیت تضمین کند.»

 

تماشا کنید: تسلا رودستر جدید ۱۰ پیشران راکت خواهد داشت

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone