🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  5. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35074.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

چیپست کایرین 1020 با قدرت دو برابری و پشتیبانی از فناوری 5G اواخر ۲۰۱۹ از راه می رسد

چندی پیش شنیدیم که کمپانی چینی هواوی مشغول توسعه دو چیپ پردازنده جدید با نام های کایرین 710 و کایرین 980 است تا آنها را به طور مستقیم وارد رقابت با دو چیپ بسیار محبوب ...

چندی پیش شنیدیم که کمپانی چینی هواوی مشغول توسعه دو چیپ پردازنده جدید - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - با نام های کایرین 710 و کایرین 980 است تا آنها را به طور مستقیم وارد رقابت با دو چیپ بسیار محبوب کوالکام یعنی اسنپدراگون های 710 و 845 کند. حال شنیده شده این همه ماجرا نیست، بلکه علاوه بر این ها غول چینی در حال کار روی یک پردازنده کاملاً جدید با - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - نام کایرین 1020 است که با قدرتی دو برابری نسبت - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - به نمونه های فعلی پشتیبانی از - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - فناوری 5G را نیز برای موبایل های هواوی به ارمغان خواهد آورد.

طبق - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - شنیده ها چیپ مورد بحث قرار است در واخر سال ۲۰۱۹ و همزمان با آغاز فراگیر شدن فناوری نسل پنجم شبکه های موبایل روانه بازار شود. اما پشتیبانی از 5G تنها ویژگی منحصر به فرد کایرین - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - 1020 نخواهد بود، بلکه قرار است قدرت پردازشی چیپ مذکور بسیار فراتر از نمونه ها فعلی بوده و به عنوان مثال رکوردهای کایرین 970 -چیپ پرچمدار حال حاضر هواوی- را تا دو برابر افزایش دهد.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران

در خصوص قابلیت های مرتبط با پردازش های عصبی و - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - هوش مصنوعی هم انتظارها از نخستین چیپ 5G هواوی بسیار بالا خواهد بود. شنیده شده کمپانی چینی تیمی بزرگ و مجرب از مهندسین را صرفاً برای توسعه این بخش گرد هم آورده تا تجربه ای منحصر به فرد را تا دو سال آینده به ارمغان بیاورند.

اما کدام موبایل به عنوان نخستین میزبان چیپ کایرین 1020 روانه بازار می شود؟ طبق پیش - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - بینی ها دو موبایل میت 30 و میت 30 پرو نخستین موبایل های - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - هواوی هستند که با بهره مندی از چیپ مورد بحث از فناوری 5G پشتیبانی خواهند کرد. در - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - این فاصله نیز انتظار می رود که دو موبایل پرچمدار - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - دیگر هم با چیپ ۷ نانومتری کایرین ۹۸۰ روانه بازار شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone