🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  2. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20053.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مراجع قضایی روسیه سرقت رمزارز را جرم نمی‌دانند

دادگاهی اخیرا در کشور روسیه برگزار شده، که سرقت واضح بیت کوین را به عنوان جرم شناسایی نکرده است؛ چرا که در حال حاضر قانونی در رابطه با رمزارزها در این کشور وجود ندارد و ...

دادگاهی اخیرا در کشور روسیه برگزار شده، که سرقت واضح بیت کوین را به عنوان جرم شناسایی نکرده است؛ چرا که در حال حاضر قانونی در رابطه با رمزارزها در این کشور وجود ندارد و هیچ وضعیت خاصی برای بیت کوین توصیف نشده.

در ماه دسامبر سال قبل پرونده‌ای پیرامون سرقت بیت کوین در کشور روسیه تشکیل شد، و دادگاه پتروگرادسکی از سن پترزبورگ نتیجه نهایی تصمیمات مراجع قضایی را اعلام کرده است. سارق مجرم شناخته شد و به زندان خواهد رفت، اما - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر زرین شهر استان اصفهان - فقط لازم است پول نقد دزدیده شده را - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر زرین شهر استان اصفهان - برگرداند، نه بیت کوین‌ها را.

ماجرا از این قرار است که دو نفر به اسم‌های «پیتر پایرون» و «ینگینی پریگوژین» در سال ۲۰۱۸ در لباس مبدل نیروهای امنیتی ویژه - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر زرین شهر استان اصفهان - روسیه، شاکی را مجبور به انتقال - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر زرین شهر استان اصفهان - پول و رمزارز به حساب‌های خود کردند. تحت شکنجه و اعمال زور، - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر زرین شهر استان اصفهان - شاکی پنج میلیون روبل و تمام رمزارزهایش از جمله ۹۹.۷۰۳۵ بیت کوین را منتقل کرد.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر زرین شهر استان اصفهان

مقدار بیت کوین سرقت شده در آن سال معادل با ۴۸ میلیون روبل (۶۸۰هزار دلار) بوده که حالا حدودا ۹۰۸ هزار دلار می‌ارزد. سایر رمزارزهای او هم حدودا ۷ میلیون - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر زرین شهر استان اصفهان - روبل ارزش داشته که مجموع اموال از دست رفته طرف را به حدود ۶۰ میلیون روبل می‌رساند.

قربانی با مراجعه به مراجع قضایی به دنبال بازگشت تمام اموال از دست رفته‌اش بود؛ دادگاه جابجایی تحت فشار رمزارزها را تایید می‌کند، اما با این وجود با استناد به - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر زرین شهر استان اصفهان - بانک - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر زرین شهر استان اصفهان - مرکزی روسیه و شرایط جرم اعلام می‌کند: «سرقت رمزارز یک جرم علیه دارایی حساب نمی‌شود. به خاطر نبود قانون خاص در این رابطه، امکان تشخیص این موضوع به عنوان یک بخشی از قوانین مدنی وجود ندارد.»

سارقین به هشت تا ده سال زندان در امنیتی‌ترین مرکز روسیه محکوم شدند، و همچنین لازم است - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر زرین شهر استان اصفهان - تمام آن پنج میلیون روبل را برگردانند. اما رمزارزها که حدودا ۵۵ میلیون روبل در زمان سرقت ارزش داشته‌اند، در نتیجه‌گیری نهایی تصمیم قضایی پرونده - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر زرین شهر استان اصفهان - نادیده گرفته شدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone