🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  2. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  4. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  5. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25440.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

اولین واکسن ابولا مجوز گرفت

اتحادیه اروپا «مجوز بازاریابی مشروط» واکسن اروبو (Ervebo) را صادر کرد. این واکسن توسط غول داروسازی آلمان یعنی شرکت داروسازی «مرک» (Merck) ساخته شده و اولین واکسن انسانی ابولا است که از اتحادیه اروپا تاییدیه ...

اتحادیه اروپا «مجوز بازاریابی مشروط» واکسن اروبو (Ervebo) را صادر کرد. این واکسن توسط غول داروسازی آلمان یعنی شرکت داروسازی «مرک» (Merck) ساخته شده و اولین واکسن انسانی ابولا است که از اتحادیه اروپا تاییدیه می گیرد.

واکسن اروبو بیش از یک دهه قبل برای آژانس - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - سلامت عمومی کانادا (Public - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - Health Agency of Canada) و ارتش آمریکا ساخته شده بود، اما سال 2014 و به دنبال شیوع این بیماری مرگبار در - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - غرب آفریقا، کمپانی مرک حقوق توسعه واکسن را کسب کرد.

مجوز بازاریابی مشروط، نوعی تاییدیه مخصوص داروهاست که برای نیازهای پزشکی صادر می شود. این مجوز در صورتی که مزایای دارو بیشتر از خطرات آن باشند، روند توسعه دارو را تسریع می بخشد. آزمایشات اولیه واکسن اروبو امیدوارکننده بوده و تاثیرگذاری آن در مردم گینه 100 درصد اعلام شده است.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران

واکسن اروبو از بدن در برابر یکی از چهار گونه ویروس ابولا به نام Zaire محافظت می کند. این ویروس مسئول شیوع کنونی این بیماری در جمهوری - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - دموکراتیک کنگو و همچنین شیوع سال 2014 در غرب - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - آفریقاست.

شرکت داروسازی مرک به عنوان بخشی از توسعه بالینی واکسن اروبو، بیش از 250 هزار دوز از آن را به سازمان جهانی بهداشت اهدا کرده است. این شرکت قصد دارد تولید - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - این واکسن را در سه ماهه سوم سال 2020 در آلمان آغاز کند. واکسن اروبو در اولویت بررسی در سازمان غذا - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - و داروی آمریکا نیز قرار دارد.

طبق کمیته اروپا، ویروس ابولا از زمان شیوع در غرب آفریقا در سال 2014 بیش از 11 هزار نفر را به کام مرگ فرو برده است. در حال حاضر نرخ بیماری ابولا در جمهوری دموکراتیک کنگو 67 درصد گزارش شده و بیش از 3 هزار نفر را به خود مبتلا کرده است. تاکنون 2200 نفر نیز از اوت 2018 به خاطر مبتلا شدن به ابولا جان خود را در - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - این کشور از دست داده اند.

اواخر تیر ماه امسال سازمان جهانی بهداشت ویروس ابولا را تهدیدی برای کل مردم دنیا اعلام کرد؛ تهدیدی که - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نوشهر استان مازندران - همچنان به قوت خود باقیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone