تعمیرات یخچال میدیا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43522.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گارتنر از کاهش 4.3 درصدی عرضه پی سی طی سه ماهه دوم 2017 خبر می دهد

در حالی که صنعت پی سی داشت بعد از چند سال افول، دوباره به جایگاه واقعی خود باز می گشت دو موسسه گارتنر و IDC خبر از کاهش 3.3 الی 4.3 درصدی فروش کامپیوترها در ...

در حالی که صنعت پی سی داشت بعد از چند سال افول، دوباره به جایگاه واقعی خود باز می گشت دو موسسه گارتنر و IDC خبر از کاهش 3.3 الی 4.3 درصدی فروش کامپیوترها در سه ماهه دوم سال جاری میلادی داده اند. البته این کاهش فروش به خاطر دلایل همیشگی (مانند ظهور موبایل های هوشمند) نبوده و اصلی ترین دلیل آن به کمبود موجودی سخت افزارها باز می گردد.

به بیان واضح تر، کمپانی های تامین - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کننده، قیمت برخی قطعات سخت افزاری مانند SSD ها یا پنل های LCD را افزایش داده اند تا نوعی تعادل میان عرضه و تقاضا برقرار شود؛ اما در نتیجه همین تصمیم، قیمت پی سی های برخی شرکت ها افزایش یافته و سبب شده تا مردم به خاطر برچسب قیمت بالای - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آن ها، به سراغ شان نروند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی
نمودار گارتنر از سهم کمپانی های مختلف از بازار پی سی - همانطور که می توان مشاهده کرد، اچ پی با رشد 1.6 درصدی، لنوو را سال گذشته در صدر این جدول قرار داشت را کنار زده و با عرضه 12.6 هزار - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پی سی، بیشترین سهم را از بازار در اختیار دارد.

با این همه، صنعت پی سی فعلی تنها حامل اخبار بد نیست و خبرهای خوبی هم (حداقل برای گوگل) - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - با خود به همراه آورده است. دو موسسه مورد اشاره می گویند که عرضه و فروش - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کروم بوک ها به مراتب از سایر حوزه های صنعت پی سی بهتر بوده و رشدی 38 درصد را پست سر گذاشته؛ و این در حالی است که حوزه پی سی به صورت کل دچار کاهش 6 درصدی در رشد شده است. کروم بوک ها بیش از هر جای دیگر، در ایالات متحده موفق هستند که به استفاده از آنها در مدارس و دانشگاه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ها ارتباط دارد.

وضعیت فعلی، احتمالاً - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - حالا که شرکت ها با مشکل کمبود موجودی مواجه نیستند، بهتر از سابق خواهد شد اما چنین - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مسائلی سبب می شود تا دستیابی به رویای بازگشت پی سی به دوران اوجش در کوتاه مدت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تحقق پذیر نباشد. اگرچه این رویا می تواند یک روز به واقعیت تبدیل شود، اما پر واضح است که بازار فعلی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - هنوز در برابر کوچک ترین امواج متلاطم مقاومتی ندارد.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی
نمودار IDC از سهم کمپانی های مختلف از بازار پی سی
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone