🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10650.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

شاتل موبایل با ارائه بسته‌های ویژه آغاز سال تحصیلی استفاده از شاد را رایگان کرد

هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی 1400 و با هدف تسهیل آموزش از راه دور، شاتل موبایل ضمن عرضه بسته‌های ویژه آغاز سال تحصیلی، استفاده از شاد (شبکه آموزشی دانش آموزان) را برای تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های ...

هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی 1400 و با هدف تسهیل آموزش از راه دور، - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمام استان گیلان - شاتل موبایل ضمن عرضه بسته‌های ویژه آغاز سال تحصیلی، استفاده از شاد (شبکه آموزشی دانش آموزان) را برای تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمام استان گیلان - خود، رایگان - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمام استان گیلان - کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، هم‌زمان با فرارسیدن ماه مهر، دسترسی به اپلیکیشن تعاملی شاد از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمام استان گیلان - طریق اینترنت سیم‌کارت‌های شاتل موبایل رایگان شد و هیچگونه ترافیکی در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمام استان گیلان - استفاده از این پلتفرم برای مشترکین شاتل موبایل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمام استان گیلان - محاسبه نخواهد شد. شاتل موبایل در سال تحصیلی گذشته نیز، علاوه بر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمام استان گیلان - اعطای بسته - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمام استان گیلان - اینترنت به معلمین و رایگان‌ سازی سامانه‌های آموزشی دانشگاهی، دانش‌آموزی و علوم پزشکی، استفاده از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمام استان گیلان - شاد را برای معلمان و دانش‌آموزان رایگان کرده بود.

رایگان‌سازی ترافیک اپلیکیشن شاد توسط شاتل موبایل، در حالی صورت می‌گیرد که این اپراتور با هدف تسهیل ارتباطات از ابتدای مهر ماه بسته‌های ویژه‌ای با دو برابر حجم - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمام استان گیلان - به مشترکین خود ارائه کرده است. در این طرح مشترکین شاتل موبایل - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمام استان گیلان - می‌توانند با - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمام استان گیلان - خرید بسته‌های ویژه آغاز سال تحصیلی تا پایان دهم مهر، به میزان حجم خریداری شده از شاتل موبایل هدیه بگیرند. این بسته‌ها با شماره گیری کددستوری #4*2*1* از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمام استان گیلان - سیم‌کارت های شاتل موبایل یا از طریق مراجعه به اپلیکیشن «شاتل موبایل من» و سیستم مدیریت حساب کاربری شاتل موبایل قابل مشاهده و فعال‌سازی هستند.

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمام استان گیلان - همراه با پوشش 3G و 4G/LTE در سراسر کشور با پیش‌شماره 0998 و کد یک است که برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم‌کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که بر اساس آن، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن‌های موجود در محدوده محل حضور مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را به طور خودکار برای وی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر خمام استان گیلان - انتخاب می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone