🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  2. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  3. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23496.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

با 6 ویژگی جالب دوربین پیکسل 4 آشنا شوید

گوگل بالاخره با پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال به سراغ دوربین دوگانه رفت. دوربین تکی در پیکسل های نسل قبلی عملکرد بسیار خوبی داشت؛ حال با اضافه شدن دوربین تله فوتو به پیکسل ...

گوگل بالاخره با پیکسل 4 و - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - پیکسل 4 ایکس ال به سراغ دوربین دوگانه رفت. دوربین تکی در پیکسل های نسل قبلی عملکرد بسیار خوبی داشت؛ حال با اضافه شدن دوربین تله فوتو به پیکسل 4 و مدل پیکسل 4 ایکس - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - ال شاهد بهبود چشمگیر عملکرد دوربین هستیم.

در ادامه 6 ویژگی دوربین سری پیکسل 4 را معرفی می کنیم.

بهبود حالت نایت شات

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران

مد نایت شات در نسل قبلی عملکرد خوبی داشت و کاربر به کمک آن می توانست عکس هایی زیبا در در شب بگیرد. حال با عرضه سری پیکسل 4 شاهد پیشرفت چشمگیر قابلیت نایت شات هستیم.

اکنون می توان بدون نیاز به پردازش ثانویه عکس هایی زیباتر از آسمان شب و همچنین محیط های کم نور گرفت.

زوم با رزولوشن بالا

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران

سنسور تله فوتو در سری پیکسل 4 بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری را به ارمغان می آورد که چندان چشمگیر نیست؛ ولی اضافه شدن قابلیتی به نام Super Res Zoom یا زوم با رزولوشن بالا به دوربین، بزرگنمایی فوق العاده ای فراهم کرده که در حالت عادی با دوربین دوگانه امکان پذیر نیست.

گوگل به کمک نرم افزار قدرتمند که سخت افزار نه چندان قوی را همراهی می کند، توانسته به بزرگنمایی تحسین برانگیز دست پیدا کند. غول نرم افزاری جزییات بیشتری از نحوه دستیابی به این بزرگنمایی فوق العاده فاش نکرده است ولی خروجی آن کیفیت بالایی دارد.

اچ دی آر پلاس زنده

قابلیت اچ دی آر پلاس - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - که - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - تا پیش از این عملکرد بسیار خوبی داشت در سری پیکسل 4 بهبود چشمگیری پیدا کرده است. بزرگ ترین تفاوت آن با نسل قبلی نمایش پیش نمایش دقیق تر پیش از گرفتن - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - عکس است.

قابلیت اچ دی آر پلاس چندین عکس را پشت سر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - هم - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - گرفته و آنها را با هم ترکیب می کند؛ بنابراین امکان دیدن پیش نمایش - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - دقیق قبل از گرفتن عکس - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - قابلیتی بسیار کاربردی است. به لطف چیپ پردازش تصویر قدرتمند که در سری پیکسل 4 قرار گرفته، می توان پیش نمایش را با نسبت تصویر تقریبی 1 به 1 مشاهده کرد.

کنترل نوردهی و هایلایت

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران

کنترل نوردهی و هایلات تصاویر برای کاربرانی که دانش خوبی در عکسبرداری دارند، چندان جدید نیست؛ اما برای اولین بار است که چنین قابلیتی را در نمایشگر گوشی می بینیم. حالا قبل از گرفتن عکس می توان - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - به کمک اسلایدرها میزان سایه ها و هایلایت عکس را مستقل از یکدیگر همدیگر و پیش از گرفتن عکس تنظیم کرد.

تا پیش از این می شد با ضربه زدن روی سوژه میزان نوردهی را تنظیم کرد؛ حال در پیکسل های جدید می توان علاوه بر تنظیم میزان نوردهی سوژه، نوردهی قسمت های دیگر کادر را بدون به هم خوردن تنظیمات سوژه انجام داد.

توازن سفیدی مبتنی بر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - یادگیری ماشینی

گوگل مدعی شده در پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال توازن سفیدی مبتنی بر یادگیری انجام شده و منجر به خلق تصاویری - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - با رنگ های واقعی تر می شود. این قابلیت در واقع یک الگوریتم یادگیری ماشینی بوده و وظیفه آن خلق تصاویری با دقیق ترین توازن رنگ در محیط های چالش زا است.

به عنوان مثال در محیطی همانند - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - یک اتاق پرنور توازن سفیدی به سختی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - انجام می شود. نسل قبلی پیکسل - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - عکسبرداری در این گونه محیط ها را به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - خوبی انجام می داد حالا با بهبود یادگیری ماشینی در سری پیکسل 4 شاهد بهبود چشمگیر دقت رنگ در عکس ها و تصاویر هستیم.

حالت پرتره بهبود یافته

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران

پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال میزان عمق را برای دوال پیکسل و دوربین دوگانه محاسبه می کنند. این کار سبب می شود تا گوشی جدا کردن سوژه از منظره پشتی را در حالت پرتره با دقت بهتری انجام دهد. این کار به رندر بهتر عمق تصویر و خلق افکت بلور طبیعی تر منتهی می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone