🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31765.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

نمایشگر پرتابل 14 اینچی لنوو در MWC 2019 معرفی شد

لنوو در نمایشگاه MWC 2019، از نمایشگر پرتابل جدید خود رونمایی به عمل آورده که می‌تواند در نقش نمایشگر دوم لپ‌تاپ شما ظاهر شود. ThinkVision M14 یک مانیتور 14 اینچی و مجهز به پورت یو ...

لنوو در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - نمایشگاه MWC 2019، از نمایشگر پرتابل جدید خود رونمایی به عمل آورده که - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - می‌تواند در نقش نمایشگر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - دوم لپ‌تاپ شما ظاهر شود. ThinkVision M14 - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - یک مانیتور 14 اینچی و مجهز به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - پورت یو اس بی نوع C است که از پنل IPS با رزولوشن 1920x1080 بهره می‌برد و تنها 580 گرم وزن دارد.

بنابراین، بدون هیچ زحمت و مشکلی می‌توانید آن را با خود به همه جا ببرید. نمایشگر پرتابل لنوو باتری داخلی ندارد و انرژی خود - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - را از موبایل، تبلت یا لپ‌تاپی که به آن متصل شده تأمین می‌کند و این دقیقا بر خلاف نمایشگرهای پرتابل ZenScreen ایسوس است که از باتری داخلی بهره می‌برند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران

از آنجا که لنوو در مورد شارژدهی این نمایشگر پرتابل سخنی به میان نیاورده، نمی‌توان با قطعیت گفت که آیا نبود باتری داخلی آسیبی به تجربه کار با این نمایشگر وارد کرده یا خیر. اما نکته مسلم اینجاست که نمایشگرهای این چنینی معمولا شارژدهی قابل توجهی ندارند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران

لنوو این نمایشگر را تا جایی که ممکن بوده، کوچک و جمع و جور طراحی کرده و برای محافظت از صفحه آن یک کاور در نظر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - گرفته که وقتی نمایشگر را داخلش می‌گذارید، خیالتان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - بابت افتادن خط و خش راحت باشد. در دو طرف بدنه این نمایشگر نیز دو پورت یو اس بی نوع C تعبیه شده تا بتوانید در موقعیت‌های مختلف از هر کدام که خواستید - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - استفاده کنید.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران

نکته خوب اینکه در انتهای این نمایشگر، یک پایه در نظر گرفته - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - شده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - که می‌توانید آن را برای همسطح کردنش با مانیتور لپ‌تاپ، کمی بالاتر بیاورید. با این وجود، حاشیه نمایشگر یکی از خصوصیات طراحی این محصول است - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - که اندکی در ذوق‌تان می‌زند؛ آن هم در شرایطی که بسیاری - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - از سازندگان لپ‌تاپ به نمایشگرهای باریک و بدون حاشیه روی آورده‌اند.

اما در هر صورت، شکی نیست که نمایشگرهای پرتابل راهکار خوبی برای دسترسی به نمایشگر اضافه برای کارهایی مثل ویرایش عکس و ویدیو و امثال آن هستند. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - لنوو ThinkVision M14 را تابستان امسال با قیمت پایه 249 دلار روانه بازار خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone