تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20434.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

قیمت و تاریخ عرضه احتمالی گلکسی فولد لایت مشخص شد

منابعی از کره جنوبی خبر از عرضه نسخه لایت گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی فولد در سه ماه نخست سال ۲۰۲۱ می‌دهند، تلفن هوشمندی که با امکاناتی کمتر و البته قیمتی پایین‌تر به دست مشتریان خواهد ...

منابعی از کره جنوبی خبر از عرضه نسخه لایت گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی فولد در سه ماه نخست سال ۲۰۲۱ می‌دهند، تلفن هوشمندی که با امکاناتی کمتر و البته قیمتی پایین‌تر به دست مشتریان خواهد رسید.

سامسونگ در حال حاضر گوشی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اراک استان مرکزی - تاشوی گلکسی فولد را در بازار جهانی برای فروش دارد، اما به دنبال شایعات پیشین - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اراک استان مرکزی - به نظر می‌رسد می‌خواهد نسخه‌ای ارزان‌تر از آن را با مشخصاتی ضعیف‌تر برای اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اراک استان مرکزی - راهی بازار کند. رسانه‌های کشور کره جنوبی اشاره دارند که این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اراک استان مرکزی - موبایل جدید حدودا ۱۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

شایعات پیشین مدعی بودند گلکسی فولد لایت به احتمال زیاد به حافظه داخلی ۲۵۶ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اراک استان مرکزی - گیگابایتی مجهز خواهد بود. این در حالی است که نسخه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اراک استان مرکزی - معمولی این تلفن هوشمند تاشو فقط با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی و با قیمت قابل توجه ۱۸۹۰ دلار به فروش می‌رسد. به همین - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اراک استان مرکزی - ترتیب نرخ در نظر گرفته شده برای نسخه لایت توانایی پر کردن سبد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اراک استان مرکزی - خرید جمعیت بسیار زیادتری از مخاطبان را دارد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اراک استان مرکزی

رندری هم که از گلکسی فولد لایت فاش شده نشان می‌دهد اندازه و نسبت تصاویر این موبایل نسبت به نسخه معمولی تغییری نخواهد داشت. لنز دوربین سلفی به صورت یک حفره کوچک روی پنل داخلی قرار گرفته و دوربینی دوگانه نیز در پشت بدنه دیده می‌شود. منابع - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اراک استان مرکزی - آگاه تاکید دارند که حاشیه دور نمایشگر نسخه لایت گلکسی فولد باریک‌تر از نسخه معمولی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اراک استان مرکزی - آن خواهد بود.

در دیگر اخبار مرتبط شنیده شده این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اراک استان مرکزی - موبایل از چیپست اسنپدراگون 865 نیرو گرفته و از فناوری ارتباطاتی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اراک استان مرکزی - 5G پشتیبانی نمی‌کند. میزان رم این موبایل هنور - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اراک استان مرکزی - اعلام نشده، اما احتمالا سامسونگ ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم را برای آن در نظر خواهد گرفت.

دلیل تاریخ دیرهنگام در نظر گرفته شده برای عرضه گلکسی فولد لایت، احتمالا به روند توسعه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اراک استان مرکزی - گلکسی نوت 20 و البته پاندمی ویروس کرونا و اختلال در فرآیند تولید ارتباط دارد. شرایط اقتصادی کنونی بازار جهانی باعث شده میزان استقبال از گوشی‌های پرچمدار به اندازه قابل توجهی کاهش یابد، و در عوض مردم به سراغ اعضای میان‌رده و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر اراک استان مرکزی - یا حتی پایین‌رده بروند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone