🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28940.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

جایزه عجیب یک ایرلاین: سفر دور دنیا در ازای پاک کردن پست های اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری عکس در میان ایرانیان و مردم دنیاست و خیلی ها حتی لحظه ای نمی توانند از آن جدا بمانند. همین علاقه و وابستگی، یک شرکت ...

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری عکس در میان ایرانیان و مردم دنیاست و خیلی ها - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - حتی لحظه ای نمی توانند از آن جدا بمانند. همین علاقه و وابستگی، یک شرکت هواپیمایی آمریکایی را بر آن داشته تا مشتریانش را - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - به چالش بکشد. شرکت هواپیمایی جت بلو در این چالش از کاربران اینستاگرام خواسته که تمام پست های اینستاگرام خود را پاک کنند و در عوض شانس شرکت در قرعه کشی برای دریافت جایزه سفر به دور دنیا را داشته باشند.

شما - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - تنها در صورتی می‌توانید در قرعه کشی جدید جت بلو شرکت کنید که تمام پست‌های اینستاگرام خود را پاک یا آرشیو کرده باشید. در همین راستا، صفحه اینستاگرام شما باید تا - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - روز پنج‌شنبه همین هفته خالی بماند - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - تا در این چالش شرکت داده شوید.

برای برنده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - شدن این جایزه، شما باید شعار اصلی شرکت جت بلو را با استفاده از پست جدیدی در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید. می‌توانید از کلمه‌های دیگری نیز برای این پست - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - استفاده کنید اما شعار اصلی و تصویر پس زمینه آن‌ باید تنها به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - وسیله - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - ابزاری که جت بلو برای این کمپین در نظر گرفته ساخته شوند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان

در نهایت و پس از انجام این کارها، شما با استفاده از هشتگ Allyoucanjetsweepstakes و تگ کردن Jetblue در مسابقه شرکت داده خواهید شد. در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - صورت برنده شدن، شما و یک همراه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - دیگرتان برنده سفر رایگان به هر نقطه از دنیا به مدت یک سال خواهید شد. جت بلو اعلام کرده که سه فرد این جایزه را دریافت خواهند کرد.

پیش از این نیز شرکت ویتامین واتر کمپین جدیدی را برگزار کرده بود که کاربران برای امتحان کردن شانس خود در بردن ۱۰۰ هزار دلار، باید به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - مدت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر صومعه سرا استان گیلان - یک سال از گوشی هوشمند استفاده نمی‌کردند.

آیا حاضر به شرکت در چنین چالش‌هایی هستید؟ دیدگاه خود را در نقش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone