🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39494.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: علت گرانی در بازار موبایل را بررسی خواهیم کرد

«محمدجواد آذری جهرمی» خبر از همکاری وزارت ارتباطات و وزارت صنعت، معدن و تجارت برای بررسی دلایل گرانی بازار موبایل داده و به علل احتمالی این موضوع اشاراتی داشته است. وی همچنین از موشکافی کامل ...

«محمدجواد آذری جهرمی» خبر از همکاری وزارت ارتباطات و وزارت صنعت، معدن و تجارت برای بررسی دلایل گرانی بازار موبایل داده و به علل احتمالی این موضوع اشاراتی داشته است. وی همچنین از موشکافی کامل جزییات طرح رجیستری به‌منظور تعیین زمان فاز جدید آن گفته و ادامه آن را منوط به تصمیم جلسات وزارتخانه بیان کرده که به زودی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - برگزار خواهد شد.

جهرمی از آمار قابل قبول واردات موبایل پس از 28 مهرماه امسال گفت و امید خود را نسبت به پیشرفت ماحصل اتفاقات طرح رجیستری یک امید مثبت خواند:

«مقدار 60 درصد از آیفون‌های فعال شده در کشور - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - را در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - بازه زمانی بعد از اجرای طرح رجیستری‎، از طریق قانونی وارد کشور شدند. در حالی که در گذشته تنها پنج درصد این گوشی‌ها به صورت رسمی وارد می‌شد. یعنی ۴۰ درصد گوشی‌ها غیرمجاز هستند که ممکن است گوشی‌های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - غیرمجازی باشد که به عنوان مسافر وارد و سپس از کشور خارج شده باشند و بخشی مربوط به آمار گوشی‌های همراه مسافر باشد که بعد از پرداخت عوارض گمرکی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - با - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - تاخیر مجاز شناخته می‌شوند.»

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان

او از پنج هزار آیفونی که در این روزها با پایان مهلت یک‌ماهه‌شان غیرفعال شدند خبر می‌دهد و باور دارد که تعدادی از آنها احتمالا وارد و سپس خارج از کشور شدند و تا کنون غیر فعال شده‌اند.

جهرمی در ادامه به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - مساله گرانی در بازار موبایل می‌پردازد که این روزها اعتراض بسیاری از افراد را در پی داشته و همچنین منجر به کسادی بازار شده است. او به همکاری‌های پیش آمده بین وزارت ارتباطات با وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت) برای ساماندهی به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - این اوضاع اشاره می‌کند:

«ما برروی این مسئله حساس هستیم و بر این اساس با این وزارت‌خانه هم مذاکراتی می‌کنیم البته افزایش نرخ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - ارز تأثیر بسزایی در گرانی گوشی‌ها داشته ضمن اینکه حذف ارز مبادله‌ای نیز بازار را متأثر کرده است.»

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان

به گفته وزیر ارتباطات کشورمان محدودیت تعداد واردکنندگان تلفن همراه نیز از دیگر دلایل افزایش قیمت است. پیش‌تر برخی کارشناسان از جمله «حمیدرضا دهقانی نیا»‏‏، مدیر کل فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - ارز، مسئله گرانی موبایل به سبب اجرای طرح - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - رجیستری را رد و افزایش دلار و همچنین قانون جدید مالیات 5 درصدی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سنندج استان کردستان - کالاهای الکترونیکی کشور امارات متحده عربی را دلایل گرانی موبایل عنوان کرده بودند.

بنا به گفته جهرمی، وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در این رابطه در حال تدوین دستورالعملی است که تعداد واردکنندگان بیشتر و متنوع شوند. او از برگزاری جلسه‌ای خبر داده که با حضور وزرا و با بررسی جوانب ادامه طرح رجیستری به زودی برگزار خواهد. بنابراین به نظر می‌رسد اجرای فاز سوم طرح رجیستری منوط به تصمیم وزرا خواهد بود و بنابه گفته وزیر ارتباطات قرار است در این جلسه جوانب مجددا بررسی شده تا تصمیم گیری برای زمان اجرای فاز بعدی طرح رجیستری مشخص شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone