🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39498.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

مجید صدری مدیرعامل مخابرات ایران شد

با انتصاب «رسول سرائیان» به‌عنوان رئیس سازمان فناوری اطلاعات و معاون وزیر ارتباطات، صندلی مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران خالی مانده و در طی روزهای اخیر حدس و گمان های زیادی پیرامون آینده این منصب زده ...

با انتصاب «رسول سرائیان» به‌عنوان رئیس سازمان فناوری اطلاعات و معاون وزیر ارتباطات، صندلی مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران خالی مانده و در طی روزهای اخیر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - حدس و گمان های زیادی پیرامون آینده این منصب زده می‌شد. با این حال امروز هیات مدیره شرکت مخابرات ایران «سید مجید صدری» را به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران انتخاب و معرفی کردند.

همچنین اعضای هیات مدیره جدید شرکت مخابرات ایران نیز معرفی شدند که مهدی صفری، - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - حمیدرضا رفیعی و محمد شهسواری به نمایندگی از شرکت توسعه‌ اعتماد مبین و ساسان جباری ایزدی و ابراهیم یافتیان به نمایندگی از دولت به عضویت هیات مدیره‌ شرکت مخابرات ایران منصوب شدند. گفتنیست در این بین ریاست هیات مدیره را - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نیز مهدی صفری بر عهده دارد.

سید مجید صدری در شهریور ماه سال ۹۲ به‌عنوان مدیرعامل سومین اپراتور تلفن همراه منصوب شد و در کارنامه وی، مدیرکلی مشترکین و متقاضیان دیتا در شرکت دیتا، مشاور رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران، مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، مشاور ریاست - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشاور شرکت شمص تأمین (اپراتور سوم) و مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز دیده می‌شود.

شرکت مخابرات ایران در بیانیه خبری مربوط به انتخاب مدیرعامل جدید می‌گوید: «سابقه تجارب و فعالیت های مهندس صدری در بخش خصوصی و همچنین در مجموعه وزارت ارتباطات به خصوص در بخش دیتا، می تواند - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - راه گشای توسعه همه جانبه شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور باشد.»

کارشناسان یکی از نقاط پررنگ کارنامه وی را توانایی او در تعامل با رقبا و سایر عوامل مربوطه می‌دانند. او در زمان ریاست خود در رایتل ارتباط خوبی با رقیب بزرگ تر خود یعنی همراه اول پیدا - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کرد و تفاهم نامه های همکاری میان این دو سبب بهبود ارایه کیفیت به مشترکان شد.

پیش از صدری از گزینه‌های دیگری همچون بابک تراکمه و برات قنبری برای ریاست مخابرات صحبت به میان آمده بود که در نهایت این پست به مجید صدری رسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone