🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39490.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

این شرکت چینی به دنبال ساخت اولین موبایل 5G است

یکی از مدیران شرکت ZTE طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد که این شرکت قصد دارد با عرضه‌ی سری جدید تلفن‌های هوشمند، اولین شرکتی باشد که موبایل 5G تولید می‌کند. البته برنامه‌ آینده کمپانی ...

یکی از مدیران شرکت ZTE طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد که این شرکت قصد دارد با - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - عرضه‌ی سری جدید تلفن‌های هوشمند، اولین شرکتی باشد که موبایل 5G - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تولید می‌کند. البته برنامه‌ آینده کمپانی چینی تا حد زیادی به زمان برپایی شبکه نسل پنجم و عرضه چیپست های سازگار با آن وابسته خواهد بود.

اگرچه این مسئله تا حد زیادی به برپایی شبکه نسل پنجم توسط اپراتور‌های جهانی و عرضه چیپست های سازگار با آن وابسته است. این درحالیست که اپراتور‌های AT&T و Verizon اعلام کرده‌اند که تا پایان سال ۲۰۱۸ این سرویس را راه‌اندازی خواهند کرد و دیگر اپراتورهای معروف جهانی هم قصد دارند تا دو سال آینده از شبکه‌ی 5G استفاده‌ی تجاری کنند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

قدم دیگر مورد نیاز برای تولید تلفن‌های هوشمند این چنینی باید توسط کوالکام و شرکت‌های تولید پردازنده برداشته شود. اخیراً شایعاتی مبنی بر فعالیت کوالکام برای تولید - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - چیپست هایی سازگار با 5G شنیده‌ می‌شود.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

با - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - این حال مشخص نیست - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که محصولات کدام شرکت، اولین موبایل 5G خواهد بود چرا که ZTE تنها شرکتی نیست که در این راه قدم گذاشته است، سامسونگ در حال همکاری با اپراتور Verizon  است که شبکه‌ی 5G را به خانه‌های ایالت کالیفرنیا بیاورد. از - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سوی دیگر اپل نیز به کمک اینتل در راه بررسی راهی است که آیفون‌های بعدی بتوانند از شبکه‌ 5G پشتیبانی کنند. حال باید - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دید کمپانی ZTE که قوی‌ترین تولید کننده‌ی موبایل در چین هم نیست می‌تواند در این رقابت از ابرشرکت‌هایی چون سامسونگ و اپل پیشی گیرد؟

لازم به ذکر است که قدم‌های اول همه‌گیر شدن این فناوری در جهان برداشته شده است تا آنجایی که در ایران، ایرانسل و همراه اول نیز سعی کرده‌اند با کمک شرکت‌های پیشروی خارجی، برپایی شبکه‌ی 5G را آزمایش کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone