🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39492.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اچ تی سی موبایل U11 EYEs را با دوربین دوگانه سلفی معرفی کرد

شرکت اچ‌تی‌سی امروز از چهارمین نسخه موبایل U11 با نام «U11 EYEs» رونمایی کرد که در قامت یک میان‌رده به بازار عرضه خواهد شد. U11 EYEs از یک نمایشگر با نسبت ۲ به ۱ بهره ...

شرکت اچ‌تی‌سی امروز از چهارمین نسخه موبایل U11 با نام «U11 EYEs» رونمایی کرد که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان - در قامت یک میان‌رده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان - به بازار عرضه خواهد شد.

U11 EYEs از یک نمایشگر با نسبت ۲ به ۱ بهره می‌برد که اندازه‌ای ۶ اینچی و رزولوشنی Full HD دارد. اگرچه مشخصات نمایشگر برای یک میان‌رده در سطح قابل قبولی هستند اما این پنل از تکنولوژی تقریباً قدیمی Super LCD 3 بهره می‌گیرد. حاشیه نمایشگر هم اندازه‌ای کم دارد و علت این موضوع، حذف کلید هوم و رفتن سنسور اثر انگشت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان - به پشت دستگاه است.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان

این موبایل به گفته اچ‌تی‌سی از یک دوربین اصلی با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد اما دو دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی در جلوی آن به کار رفته است که قادر به گرفتن تصاویر پرتره با حالت بوکه است. تایوانی‌ها می‌گویند که این دوربین‌های سلفی به قابلیت «ایجاد تغییر فوری در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان - پوست» مجهز شده که باعث می‌شود کاربر آن بتواند تصاویر زیبا و شفاف‌تری از چهره خود - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان - را - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان - به ثبت برساند.

شرکت تایوانی برای این محصول خود از چیپست اسنپدراگون ۶۵۲ استفاده کرده است که در قلب آن می‌توان یک پردازنده ۸ هسته‌ای را - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان - یافت. در کنار - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان - این چیپست - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان - نیز یک رم چهار گیگابایتی قرار گرفته که برای یک موبایل میان‌رده رقم کاملاً - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان - قابل قبولی به حساب می‌آید.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان

اچ‌تی‌سی خبر می‌دهد که یک باتری ۳۹۳۰ میلی‌آمپرساعتی در U11 EYEs به کار برده و آن را در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و قرمز به بازار عرضه می‌کند. شرکت تایوانی همچنین از لفظ «سطح مایع» برای توضیح در مورد بدنه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان - دستگاه استفاده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان - کرده که اشاره به براق بودن بدنه پشتی آن دارد.

مانند سه عضو دیگر خانواده، یعنی U11، U11 پلاس و U11 لایف، این موبایل هم از فناوری یا به قول اچ‌تی سی «نوآوری» لبه‌های حساس به فشار بهره می‌برد که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان - می‌توان وظایف مختلفی را برای آن تعریف کرد. تایوانی‌ها همچنین می‌گویند که U11 EYEs، از قابلیت USonic برای صدا بهره می‌برد و می‌تواند در حذف صدای اطراف، بهترین پروفایل شخصی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان - را برای گوش دادن به موسیقی برای کاربر خود تهیه کند. U11 جدید همچنین در برابر آب و غبار مقاوم است.

اچ‌تی‌سی قیمت این دستگاه را در وب‌سایت خود ۱۴۹۰۰ دلار تایوان ذکر کرده که چیزی معادل ۵۰۰ الی ۵۱۰ دلار آمریکاست. با این حال مشخص نیست که تایوانی‌ها می‌خواهند این دستگاه را در چه کشورهایی عرضه کنند و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان - در صورت ورود آن به بازار ایران، شاهد چه قیمتی برای آن خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone