🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  2. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  3. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42737.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

بلومبرگ: اپل با حذف دکمه هوم از آیفون 8، نحوه تعامل با موبایل را هم تغییر داده است

آیفون 8 کمتر از دو هفته دیگر رونمایی می شود و برای نخستین بار شاهد موبایلی فاقد دکمه فیزیکی هوم از اپل خواهیم بود. امروز گزارشی از خبرگزاری بلومبرگ منتشر شده که جزئیات تازه ای ...

آیفون 8 کمتر از دو هفته دیگر رونمایی می شود و برای نخستین بار شاهد موبایلی فاقد دکمه فیزیکی هوم از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اپل خواهیم بود. امروز گزارشی از خبرگزاری بلومبرگ منتشر شده که جزئیات تازه ای را - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از جایگزینی دکمه فیزیکی با جسچرهای حرکتی و عناصر پیمایشی جدید مطرح می کند.

در پایین نمایشگر و در راستای دکمه هوم سابق، نوار باریکی نمایش داده می شود. زمانی که موبایل قفل باشد، کاربر با بالا کشیدن این نوار قفل دستگاه را باز می کند و در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - زمان استفاده از دستگاه، بالا کشیدن این نوار، منوی چند وظیفگی جدیدی را نشان می دهد که عملکرد آن به همین منو در آیپد شباهت زیادی دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

در واقع کاربران بجای اینکه از تمامی قسمت های سیستم به داک کنترلی دسترسی داشته باشند، - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با یک بار کشیدن نوار جدید به بالا، وارد منوی چند وظیفگی شده و با تکرار همین کار، وارد صفحه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هوم می شوند.

اپل منوی چند وظیفگی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و داک صفحه هوم را دوباره طراحی کرده است

بلومبرگ می گوید منوی چندوظیفگی هم از نو طراحی شده و به جای اینکه اپلیکیشن ها به صورت فشرده روی هم قرار بگیرند، کارت های مجزا با قابلیت پیمایش افقی نمایش داده می شوند. داک هوم اسکرین آیفون 8 هم شباهت زیادی به داک آیپد در iOS 11 خواهد داشت؛ - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - یعنی نواری مستطیلی و شناور که به گوشه های صفحه متصل نیست.

اگرچه صفحه هوم این موبایل تا حدودی درازتر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از مدل های قبلیست، اما طراحی اصلی صفحه هوم تغییری نکرده و شش ردیف اپلیکیشن را در هر صفحه خواهیم دید.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

طبق گفته بلومبرگ، اپل هیچ تلاشی برای پنهان کردن بریدگی بالای صفحه انجام نداده و در اکثر برنامه های استاندارد اپل که زمینه سفید دارند، قسمت بالای - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نمایشگر کاملاً مشخص است.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

با این حال، نوار وضعیت بالای دستگاه با شرایط مختلف سازگار می شود و اطلاعات مورد نیاز را در سمت چپ و راست بریدگی نمایشگر نشان می دهد. در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حالت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - عادی، تاریخ و ساعت در سمت چپ و اطلاعات سیگنال، باتری و ارتباط داده در سمت راست به - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نمایش در می آیند.

در میان - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تمام موارد فوق، نکته مهم این است که اپل روش جدیدی را برای تعامل با دستگاه بر اساس ژست های حرکتی تدارک - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دیده و صرفاً به حذف دکمه هوم و قرار دادن دکمه مجازی با همان کارکردها اکتفا نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone