🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  3. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29897.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

گوگل الو به پایان خط می رسد

گوگل روز گذشته در بلاگ خود به صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد اپلیکیشن الو را متوقف کند. موضوعی که احتمالا به عنوان شکستی دیگر در لیست عدم موفقیت‌های این شرکت در زمینه‌ی توسعه‌ی ...

گوگل روز گذشته در بلاگ خود به صورت رسمی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس - اعلام - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس - کرد که قصد دارد اپلیکیشن الو را متوقف کند. موضوعی که احتمالا به عنوان شکستی دیگر در لیست عدم موفقیت‌های این شرکت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس - در زمینه‌ی توسعه‌ی پیام رسان‌ها قرار خواهد گرفت.

گوگل از فروردین ماه پشتیبانی مالی خود از پیام رسان الو را قطع کرده بود. - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس - بنابراین شنیدن - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس - خبر توقف این اپلیکیشن چندان دور از انتظار نبود و دیر یا زود احتمال به وقوع پیوستنش وجود داشت. در آن زمان رئیس بخش ارتباطات گوگل «آنیل سابهاروال» درباره‌ی الو گفته بود:

اپلیکیشن گوگل الو موفق نشد انتظارات ما را برآورده نماید.

البته این اپلیکیشن تا اسفند سال جاری به فعالیت خود ادامه خواهد داد و در دسترس کاربران خواهد بود. کاربران این پیام رسان تا آن زمان وقت دارند تا از گفت و گوهای خود در این اپلیکیشن بکاپ تهیه کنند و نسبت به ذخیره سازی آن‌ها اقدام نمایند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس

به طور کلی به نظر می‌رسد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس - که توقف اپلیکشن الو توسط گوگل در زمان بسیار مناسبی اتفاق می‌افتد. چرا که قرار است ورایزن امروز به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس - صورت رسمی از گفت و گوی RCS رونمایی کند و آن را برای تلفن‌های هوشمند پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در دسترس - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس - کاربران قرار دهد.

گفت و گوی RCS بر خلاف الو با استفاده از سیم کارت اتفاق خواهد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس - افتاد و می‌تواند iMessage پلتفرم اندروید باشد. البته گفت و گوی RCS به هیچ عنوان زیر نظر گوگل به وقوع نمی‌پیوندد.

RCS یک پروتکل مخابراتی بین تولید کننده‌های گوشی، گوشی و شرکت‌های مخابراتی است. هدف این - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس - سرویس این است که بتواند جایگزین سرویس پیام کوتاه شود. با استفاده از RCS می‌توان پیام‌های کامل‌تر و همچنین فایل‌های صوتی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس - و تصویری را ارسال نمود.

البته باید به این موضوع هم توجه داشت که گوگل قصد ندارد گفت و گوی RCS را جایگزین اپلیکیشن نه چندان موفق Hangouts کند. - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس - گوگل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس - اعلام کرده که اپلیکیشن Hangouts Chat و Meet همچنان در دسترس خواهند بود.

- تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آباده استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دمساز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ یک سوالی دارم سمت صادق آباد آباده اعزام کارشناس دارید.
پاسخ: بله در صادق آباد شهر آباده خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone