🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  2. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29892.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

راکت فالکون 9 اسپیس ایکس برای اولین بار در فرود ناموفق عمل کرد [تماشا کنید]

از زمانی که اسپیس ایکس مشغول بازیابی فالکون 9 شده است، تا به حال همه‌ی فرود‌های این راکت موفقیت آمیز بوده. این رکورد فوق العاده روز چهارشنبه به پایان رسید و اولین فرود ناموفق راکت ...

از زمانی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - که اسپیس ایکس مشغول - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - بازیابی فالکون 9 شده است، تا به حال همه‌ی فرود‌های این راکت موفقیت آمیز بوده. این رکورد فوق العاده روز چهارشنبه به پایان رسید و اولین فرود ناموفق راکت فالکون 9 رقم - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - خورد.

راکت بعد از ۷ دقیقه آماده‌ی فرود روی یکی از مناطق مشخص شده توسط اسپیس ایکس بود که در حین فرود دچار چرخش‌های ناگهانی و دیوانه وار شد. این موضوع باعث شد که راکت محل فرود را اشتباه تشخیص دهد و در منطقه‌ای از اقیانوس اطلس فرود بیاید.

«ایلان ماسک» مدیرعامل اسپیس ایکس با انتشار ویدیویی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - از این فرود ناموفق در توییتر اعلام کرد که هنوز شانس برای بازیابی این راکت توسط کشتی‌ها وجود دارد و می‌توان - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - حتی از آن در ماموریت‌های آتی نیز استفاده کرد. ماموریت‌های - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - آینده‌ی اسپیس - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - ایکس می‌تواند مربوط به ارسال ماهواره‌هایی به فضا باشد.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران

مدیرعامل اسپیس ایکس، دلیل اصلی ناموفق بودن فرود این راکت را به خاطر بروز مشکلاتی در باله های مشبک راکت می‌داند که به منظور هدایت بوستر به سمت محل دقیق فرود در راکت تعبیه شده است.

ناموفق بودن فرود فالکون 9 باعث شد تا سیزدهمین فرود پیاپی اسپیس ایکس رقم نخورد. پیش از این ۱۲ فرود موفق و پیاپی فالکون 9 رکوردی فوق العاده برای اسپیس ایکس محسوب می‌شد که حالا دیگر از دست این شرکت رفت.

البته به صورت کلی نمی‌توان ماموریت - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - مد نظر اسپیس ایکس را ناموفق دانست. هدف اصلی از فرود دوباره این راکت ها روی زمین یا آب آن است که - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - هزینه‌ها تا حد ممکن کاهش یابند و بتوان از بوستر‌های این راکت - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - ها مجددا استفاده کرد؛ موضوعی که به طور کلی هدف اصلی اسپیس ایکس از زمان تاسیس محسوب می‌شود.

جدا از این موضوع، اسپیس ایکس با موفقیت - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - توانست با استفاده از فالکون - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - 9 محموله‌ی مورد - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - نظر خود را - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - به فضا ارسال کند. این راکت قرار بود کپسول‌های محموله‌ی اژدهای اسپیس ایکس را به فضا ارسال کند که حاوی غذا و مواد لازم برای اعضای حاضر در ایستگاه فضایی بود.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به این فرود ناموفق را مشاهده نمایید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone