🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  2. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  5. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29893.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نسل جدید لپتاپ گیمینگ ریزر بلید استلث با طراحی باریک عرضه شد

شرکت ریزر همیشه به تولید لپتاپ ها و تجهیزات گیمینگ معروف بوده، اما اولترابوک های سری بلید استلث (Blade Stealth) این کمپانی برای افرادی تولید شده که علاوه بر ویژگی های یک لپتاپ گیمینگ، به ...

شرکت ریزر همیشه به تولید لپتاپ ها و تجهیزات گیمینگ معروف بوده، اما اولترابوک های سری بلید استلث (Blade Stealth) این کمپانی برای افرادی تولید شده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رودبار استان گیلان - که علاوه بر ویژگی های یک - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رودبار استان گیلان - لپتاپ گیمینگ، به دنبال استفاده از آن به صورت روزمره و در محیط های رسمی نیز هستند.

ریزر بلید استلث برای کاربری روزمره و رسمی طراحی شده است

ریزر در نسل جدید سری بلید استلث، از طراحی متفاوت با تمرکز بر - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رودبار استان گیلان - کاهش وزن و ابعاد دستگاه بهره برده که در نهایت به یک لپتاپ سبک و جمع و جور 13 اینچی منجر شده است. محصول مورد بحث - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رودبار استان گیلان - به جای استفاده از نور LED در لوگوی پشت نمایشگر، از رنگ خاکستری مات استفاده کرده که - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رودبار استان گیلان - این انتخاب در کنار بدنه ای از جنس - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رودبار استان گیلان - آلومینیوم، حس یک لپتاپ باکیفیت و گران قیمت را منتقل می کند.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رودبار استان گیلان

نسخه 2019 ریزر بلید استلث از گزینه کارت گرافیک انویدیا MX150 هم بهره مند بوده و با چیپست اینتل Core i7-8565U سری ویسکی لیک به دست مشتریان خواهد رسید. برای این لپتاپ همچنین امکان سفارش حافظه SSD با ظرفیت 256 یا 512 گیگابایت و رم 8 یا 16 گیگابایت نیز وجود داشته و دو نمایشگر 13.3 اینچی فول اچ دی غیر لمسی یا 4K لمسی برای بلید استلث قابل انتخاب خواهند بود.

در کنار موارد فوق، نورپردازی پس زمینه کیبورد در کنار تاچ پد بزرگ با پشتیبانی از Microsoft Precision و وب کم HD مجهز به اسکنر فروسرخ (برای استفاده از امکانات Windows Hello) از - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رودبار استان گیلان - دیگر مشخصات ریزر بلید استلث هستند که سازنده برای فروش آن 1399 دلار از مشتریان طلب خواهد کرد.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رودبار استان گیلان تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رودبار استان گیلان

البته لازم به ذکر است که با پرداخت مبلغ مذکور، مواردی مانند دو درگاه USB-C (که - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رودبار استان گیلان - یکی از آنها از فناوری Thunderbolt 3 نیز پشتیبانی می کند)، یک پورت USB 3.1، تکنولوژی صوتی Dolby Atmos و عمر باتری 13 ساعته نیز در اختیار کاربر قرار خواهند داشت؛ اما قیمت 1400 دلاری شامل کارت گرافیک انویدیا MX150 نخواهد شد.

مبلغ اضافی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رودبار استان گیلان - برای تجهیز بلید استلث به MX150 هنوز مشخص - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رودبار استان گیلان - نشده اما طبق اطلاعات موجود، کمپانی ریزر کارت گرافیک مورد بحث را برای استفاده در لپتاپ خود اندکی بهبود داده و با 4 گیگابایت حافظه GDDR5 اختصاصی، قدرت آن - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رودبار استان گیلان - برای پردازش روان و بدون مشکل بازی هایی مانند فورتنایت و دوتا 2 کافی خواهد بود.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رودبار استان گیلان تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رودبار استان گیلان

گفتنی است ریزر بلید استلث 2019 هم اکنون در آمریکا و کانادا قابل خریداری بوده و به زودی در سایر نقاط جهان نیز عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone