🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  4. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29884.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

سامانه «تلنت کوچ» با محوریت اشتغالزایی برای جوانان توسط ایران تلنت رونمایی شد

سایت کاریابی ایران تلنت اپلیکیشن «تلنت کوچ» را معرفی و راه‌اندازی کرد. این پلتفرم قصد دارد پلی ارتباطی بین دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان با صنایع و کسب‌وکارهای فعال باشد. «آسیه حاتمی»، مدیرعامل ایران تلنت در نشست ...

سایت کاریابی ایران تلنت اپلیکیشن «تلنت کوچ» را معرفی و راه‌اندازی کرد. این پلتفرم قصد دارد پلی ارتباطی بین دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان با صنایع و کسب‌وکارهای فعال باشد. «آسیه حاتمی»، مدیرعامل ایران تلنت در نشست رونمایی از این پلتفرم اعلام کرد که تسهیل ورود فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به بازار کار کشور فرایند دشواری است که تلنت کوچ قصد دارد با همیاری و همبستگی ملی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - دیگر نهادهای موثر این فرایند را آسان‌تر سازد.

حاتمی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - با اشاره به 12 میلیون فارغ‌التحصیل دانشگاهی که سالانه یک میلیون نفر به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - آنها اضافه می‌شود به ظرفیت بالای نیروی کار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - در کشور اشاره داشت و تاکید کرد که از 100 فارغ‌التحصیل ایرانی، 11 نفر بیکار هستند:

«خلاء ارتباطی بزرگی بین صنایع و دانشگاه‌های کشور وجود دارد که همین موضوع، دانشجویان را نسبت به آینده شغلی‌شان نگران می‌کند. علی‌رغم آنکه کسب‌وکارهای فعال کشور دغدغۀ استخدام نیرو دارند، بسیاری از آن‌ها معتقدند که دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان مهارت‌های کافی برای ورود به محیط کار را ندارند.»

ایران تلنت با تغییرات عمده وارد بحث اپلیکیشن‌ها شده و از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - تکنولوژی Matching استفاده کرده تا دانشجویان را به شرکت‌های مرتبط وصل کند. این اپلیکیشن به صورت رایگان عرضه شده و حاصل تلاش و آمارهای 17 ساله این وبسایت است.

آسیه حاتمی به غیردولتی بودن این برنامه تاکید کرد و گفت:

«شرکت‌ها قادر خواهند بود با درج فرصت‌های کارآموزی در تلنت کوچ، نیروی انسانی مورد نیاز خود را از میان بهترین دانشجویان از معتبرترین دانشگاه‌ها برگزینند و از طریق آموزش و مهارت‌افزایی دانشجویان، دانش و تکنولوژی روز را به کسب‌وکار خود - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - تزریق کنند. این کار باعث می‌شود تا هزینه‌های استخدامی شرکت‌ها به شکل چشمگیری کاهش یابد.»

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان

«سحرناز امیرطهماسب» مدیر محصول تلنت کوچ همچنین خبر از نمایشگاه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - آنلاین کار در ماه آینده داد و آن را فرصتی مناسب برای - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - شرکت‌ها و - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - سازمان‌ها عنوان کرد. به گفته امیرطهماسب همانطور که از اسم این رویداد برمی‌آید، تمامی فرایند این نمایشگاه آنلاین بوده و دلیل آن نیز کاهش هزینه‌ها بوده است:

«آنلاین بودن نمایشگاه کار علاوه بر اینکه هزینه‌های گزاف تبلیغاتی نمایشگاه‌های مرسوم را برای شرکت‌ها به دنبال ندارد، بلکه کارفرمایان را نیز به یک منطقه جغرافیایی خاص محدود نمی‌کند. شرکت در این نمایشگاه به کارفرمایان - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - امکان می‌دهد تا با مدیریت دقیق زمان و با - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - استفاده از ابزارهای پیشرفته بومی با کارجویان به گفتگو بنشینند.»

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - به وب‌سایت تلنت کوچ به آدرس اینترنتی این وبسایت یا با دانلود اپلیکیشن آن از مارکت‌پلِیس‌های معتبر اندروید - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - و iOS از خدمات - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خمام استان گیلان - این مجموعه بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone