🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25042.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

نسخه ۲۰۲۰ اپلیکیشن سامسونگ Good Lock منتشر شد

Good Lock یکی از محبوبترین اپلیکیشن های سامسونگ است که امکان شخصی سازی صفحه قفل، نوتیفیکیشن ها، تنظیمات سریع و دیگر بخش های رابط کاربری گلکسی را به کاربران می دهد. از انتشار نسخه اول ...

Good Lock یکی از محبوبترین اپلیکیشن های سامسونگ است که امکان شخصی سازی صفحه قفل، نوتیفیکیشن ها، تنظیمات سریع و دیگر بخش های رابط کاربری گلکسی را به کاربران می دهد.

از انتشار نسخه اول این اپلیکیشن حدود سه سال می گذرد و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رامسر استان مازندران - به واسطه کارایی بالا از همان زمان با استقبال قابل قبولی مواجه شد. کمپانی کره ای قبلا وعده داده بود که نسخه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رامسر استان مازندران - جدید این اپ را با عنوان - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رامسر استان مازندران - Good Lock 2020 در چهاردهم بهمن ماه منتشر خواهد کرد و حالا به تعهد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رامسر استان مازندران - خود جامه عمل پوشانده است.

برای دانلود اپلیکیشن Good Lock 2020 کافی است به فروشگاه اپ سامسونگ یا همان گلکسی اپس مراجعه کنید. پس از نصب - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رامسر استان مازندران - آن می توانید تمام ماژول - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رامسر استان مازندران - های به روز شده از جمله QuickStar، Task Changes، Routines - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رامسر استان مازندران - و غیر را هم دریافت کنید.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رامسر استان مازندران

Good Lock 2020 برخلاف نسخه قبلی از اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.0 پشتیبانی می کند. مهمترین به روزرسانی این اپ پشتیبانی از دارک مورد سیستمی و تنظیم خودکار عناصر بر اساس بک گراند است که به لطف هوش مصنوعی میسر شده است.

اپ شامل مجموعه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر رامسر استان مازندران - ای از ابزارها است که امکان تغییر ظاهر ساعت، رنگ بندی تنظیمات سریع، چیدمان تسک منیجر و فونت رابط کاربری را به ارمغان می آورد. با استفاده از Good Lock می توانید کاربردهای تازه ای را به لاک اسکرین اضافه کرده یا عملکرد کلید Recent را به گونه ای تنظیم کنید که با نگه داشتن آن اپ خاصی در حالت اسپلیت اسکرین اجرا شود. این اپ همچنین قابلیت های دیگری را به حالت One Hnad اضافه می کند.

گفتنی است Good Lock 2020 به صورت گام به گام منتشر خواهد شد بنابرین ممکن است ارائه آن برای برخی کاربران مدتی طول بکشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone