🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  3. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  4. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29895.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

امکانات و مشخصات اسنپدراگون 855 منتشر شد؛ پرچمداری برای اینترنت 5G

کوالکام روز گذشته در جریان رویداد سالانه‌ی Snapdragon Tech Summit از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ رونمایی کرد. این چیپست که قرار است در تلفن‌های هوشمند نسل آینده و عمدتا پرچم دار‌ها مورد استفاده قرار بگیرد،  با ...

کوالکام روز گذشته در جریان رویداد - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - سالانه‌ی Snapdragon Tech Summit از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ رونمایی کرد. این چیپست که قرار است در تلفن‌های هوشمند نسل آینده و عمدتا پرچم دار‌ها مورد - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - استفاده قرار بگیرد،  با اولین موج از گوشی‌های سازگار با - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - شبکه‌های مخابراتی 5G همگام خواهد بود.

طی رونمایی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - از اسنپدراگون ۸۵۵، کوالکام از جزئیات زیادی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - پرده برداری نکرد. اما امروز جزئیات بیشتری از این چیپست ۷ نانومتری قدرتمند منتشر شد.

اینترنت و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - کارایی

مهمترین موردی که در رابطه با این چیپست شنیده بودیم حول خبر‌هایی راجع به پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی 5G می‌چرخید. لازم به ذکر است که این چیپست از مودم اسنپدراگون X24 LTE استفاده می‌کند و خبری از مودم - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - اسنپدراگون X50 5G نیست.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان

مودم X50 از - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - موج‌های میلی متری پشتیبانی می‌کند که تا ۲۰ برابر می‌تواند سریع‌تر از میانگین سرعت اینترنت کنونی به انتقال اطلاعات به صورت آنلاین بپردازد (البته به صورت نظری).

این موضوع همچنین منجر به سرعت بالاتر اینترنت بی‌سیم هم - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌شود. کوالکام مدعی شده - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - که 855 اولین چیپستی خواهد بود که از Wi-Fi 6 پر سرعت‌تر (پیش‌تر از آن با عنوان 802.11ax یاد می‌شد) و 802.11ay با موج‌های بی سیم میلی متری پشتیبانی می‌کند - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - و در تئوری می‌تواند تا ۱۰ گیگابیت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - سرعت داشته باشد.

نکته‌ی مهم‌تر اینجاست که این سازندگان تلفن‌های هوشمند هستند که تصمیم می‌گیرند برای گوشی‌های خود از قطعه‌ی سخت افزاری برای پشتیبانی از شبکه‌ی مخابراتی 5G بهره ببرند یا خیر. بنابراین خرید تلفن‌های هوشمندی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - که از اسنپدراگون 855 استفاده می‌کنند به معنای پشتیبانی صد درصدی آن گوشی از شبکه‌ی مخابراتی 5G نخواهد بود.

ایرباد‌های بی‌سیم که به این چیپست متصل شوند هم شاهد بهبود عملکرد خواهند بود. با پشتیبانی از تکنولوژی TrueWireless Stereo Plus کوالکام، با بهینه‌سازی مصرف انرژی میزان شارژدهی ایرباد‌ها افزایش خواهد یافت.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان

توجه ویژه به هوش مصنوعی

کوالکام توجه به بخش پردازش هوش مصنوعی را از یاد نبرده است و اسنپدراگون 855 از موتور چند هسته‌ای هوش مصنوعی نسل چهارم این شرکت بهره‌مند شده و قرار است ۷ تریلیون عملیات را در هر ثانیه به انجام برساند.

پشتیبانی از پردازنده‌ی هگزاگون 690 -پردازنده‌ای مربوط به یادگیری ماشین و هوش مصنوعی- در این چیپست باعث پردازش سریع‌تر وکتور‌ها نیز خواهد شد. پردازنده‌ی گرافیکی این چیپست دارای ۵۰ درصد واحد منطق محاسباتی بیشتر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - نسبت به گذشته است. بنابراین باید منتظر باشیم تا این - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - چیپست بتواند در تشخیص چهره سریع عمل کند و اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده بتوانند به راحتی با بهره‌مندی از این چیپست عملکرد مطلوب‌تری داشته باشند.

کوالکام همچنین اعلام - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - کرد که در حال رایزنی با گوگل برای گسترش کتابخانه‌ی یادگیری ماشین TensorFlow این شرکت است. کوالکام بر این عقیده است که گوگل لنز می‌تواند مزیت‌های زیادی با بهره‌مندی از اسنپدراگون 855 به دست بیاورد.

یکی از این مزیت‌ها قدرت تشخیص متن با استفاده از لنز است. با استفاده از لنز و اسنپدراگون 855 می‌توانید دوربین را به سمت یک متن در کتاب بگیرید و ترجمه‌اش - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - را به سرعت مشاهده کنید.

یک مورد جذاب دیگر در رابطه با هوش مصنوعی 855 - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - مربوط به تشخیص صدای - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - افراد - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - در تماس‌های تلفنی خواهد بود. این پردازنده تا حدی هوشمند است - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - که می‌تواند صدای افراد را تشخیص دهد و شلوغی‌های اطراف او را از بین ببرد تا صدای شفاف‌تری را دریافت نمایید.

دوربین و قدرت فیلمبرداری

کوالکام توجه ویژه‌ای روی عکاسی و تصویربرداری داشته است. این چیپست‌ها از ISP (پردازنده‌ی سیگنال تصاویر) بهره می‌برند که به صورت سخت افزاری باعث افزایش سرعت دوربین در تشخیص اشیاء می‌شود.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان

اسپکترا 380 -که یک پردازنده‌ی پردازش تصاویر محسوب می‌شود- به شما امکان فیلم برداری ۶۰ فریم بر ثانیه با کیفیت 4K HDR می‌دهد. این موضوع به این معناست که این پردازنده به حدی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - قدرتمند است که می‌تواند به راحتی افراد را از پس زمینه تشخیص دهد و به صورت زنده، با اعمال افکت‌های مختلف، پس زمینه را تغییر دهد. این موضوع می‌تواند همزمان با - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - ضبط ویدیو توسط گوشی اتفاق - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - بیفتد.

همچنین اسپکترا 380 از استاندارد +HDR10 بهره می‌برد که امکان ضبط ۱ میلیارد رنگ را فراهم خواهد کرد. برای ذخیره‌سازی بهتر داده‌ها، اسنپدراگون دارای ویژگی خاصی برای - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - کد گذاری تصاویر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - به صورت HEIF است که فایل‌ها را ۵۰ درصد کوچک‌تر می‌کند. از همه مهمتر، اسنپدراگون 855 از تصویربرداری توسط چند دوربین به طور همزمان - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - پشتیبانی خواهد کرد.

قدرت گرافیکی و اجرای بازی‌ها

این چیپست ۷ نانومتری علاوه بر مطالب گفته شده در بالا، بازی‌ها را با کیفیت واقعی HDR اجرا می‌کند و قابلیت بازسازی بافت‌ها از روی الگو‌های از پیش طراحی شده را خواهد داشت. موضوعی که می‌تواند کیفیت و گرافیک بازی‌ها در موبایل را به کنسول‌ها نزدیک‌تر کند.

اما کوالکام پا را فراتر از این گذاشته و به دنبال ارائه‌ی بهترین کیفیت از بازی‌هاست. به همین دلیل پلتفرم جدیدی توسط این شرکت معرفی شده که آن را Elite Gaming Platform نام گذاری کرده‌اند که ویژگی‌های جدیدی ارائه خواهند کرد.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان

پشتیبانی از Vulkan 1.1 -که یک API گرافیکی سطح پایین محسوب می‌شود- به توسعه دهندگان اجازه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌دهد تا بتوانند گرافیک قدرتمند‌تری را به گوشی‌ها بیاورند. کوالکام اعلام کرده که این اتفاق ۲۰ درصد قدرت بیشتری نسبت به OpenGL ES -که آن هم یک API گرافیکی سطح پایین محسوب می‌شود- ارائه خواهد داد.

این ویژگی‌های گرافیکی برای پخش ویدیو‌ها نیز کاربرد خواهد داشت. کوالکام مدعی شده که می‌تواند - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - از +HDR10 و دالبی ویژن برای نمایش تصاویر روشن‌تر پشتیبانی نماید. همچنین کوالکام گفته که این چیپست قادر است ویدیو‌های ۱۲۰ فریم بر ثانیه‌ای HDR یا - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - حتی ویدیو‌های پانورامیک ۳۶۰ درجه‌ای با رزولوشن 8K برای واقعیت مجازی حجم دار را اجرا نماید.

علاوه بر این، با پشتیبانی سخت افزاری از H.265 و VP9 (فرمت‌های ویدیویی) کوالکام مدعی شده که حدود ۷ برابر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - شاهد صرفه جویی در انرژی خواهید دید که می‌تواند عمر باتری گوشی‌ها را نیز افزایش دهد.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان

البته هنوز مشخص نیست که سازندگان تلفن‌های هوشمند بتوانند تا چه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - میزان از ویژگی‌های چیپست اسنپدراگون 855 بهره ببرند. وظیفه‌ی کوالکام ارائه‌ی قابلیت‌های - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - بیشتر برای چیپست خود است و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - بقیه‌ی مسائل به شرکت‌های سازنده‌ی تلفن‌های هوشمند بستگی خواهد داشت.

اما به طور واضح قدرت چیپست ۷ نانومتری اسنپدراگون 855 آنقدر زیاد هست که بتوانیم از تلفن‌هایی که از آن بهره می‌برند انتظارات زیادی داشته باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone