🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  2. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  5. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33960.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

آیفون‌های جدید اپل و ۹ شایعه قابل باور

بالاخره به فصل آیفون رسیده‌ایم و همه منتظر رونمایی از آیفون‌های جدید هستند. کمتر از یک هفته تا معرفی گوشی‌های جدید اپل باقی مانده و در ۲۱ شهریورماه سه آیفون جدید به نمایش گذاشته می‌شود. ...

بالاخره به فصل آیفون رسیده‌ایم و همه منتظر رونمایی از آیفون‌های جدید هستند. کمتر از یک - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - هفته تا معرفی گوشی‌های جدید اپل باقی مانده و در ۲۱ شهریورماه سه آیفون جدید به نمایش گذاشته می‌شود.

اما هر چه به این - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - روز نزدیک‌تر می‌شویم تعداد گزارش‌ها و شایعات هم بیشتر می‌شود و با وجود اینکه تقریبا بیشتر آنچه باید بدانیم لو رفته اما اپل باز هم روز رونمایی ما را شگفت زده خواهد کرد. در ادامه به ۹ شایعه‌ای می‌پردازیم که قابل باور و امکان‌پذیر هستند.

یک آیفون X بهتر

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران

شایعه شده که ورژن آپدیت شده آیفون X با پسوند S عرضه می‌شود. این موبایل احتمالا یک آیفون X است که فقط کمی بهتر شده و تغییرات زیادی هم ندارد. یعنی شاید پردازنده سریع‌تر (چیپ ۷ نانومتری  A12)، رم ۴ گیگابایتی و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - شاید هم دوربین بهتر خواهیم بود. گفته می‌شود که اپل یک ویژگی پنهان برای این آیفون مد نظر دارد مثل آیفون 3GS که کنترل صوتی، آیفون 4S که سیری، آیفون 5S که Touch ID و آیفون 6S که 3D Touch را آورد.

چقدر محتمل است؟ به لطف اطلاعاتی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - که 9to6Mac منتشر کرده تقریبا تایید شده.

آیفون XS Max به بازی می‌آید

مضاف بر آیفون XS - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - که ابعاد نمایشگر ۵.۸ اینچی دارد (مثل آیفون X)، اپل می‌خواهد یک آیفون XS با ابعاد نمایشگر ۶.۵ اینچی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - هم عرضه کند که بزرگ‌ترین نمایشگر بین آیفون‌های تاکنون ساخته شده لقب - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - می‌گیرد. در حالت عادی اپل باید یک Plus انتهای اسم آن بگذارد اما منابع 9to5Mac می‌گویند این محصول آیفون XS Max نام خواهد داشت. اگر اپل در مورد سخت‌افزار آن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - پیرو گذشته خودش باشد، آیفون XS Max تفاوت زیادی با مدل XS نخواهد داشت اما از نمایشگر و باتری بزرگ‌تری بهره خواهد برد. شاید هم قابلیت‌های اختصاصی دوربین.

چقدر محتمل است؟ باز هم به لطف همان اطلاعات، تقریبا تایید شده.

آیفون ۶.۱ اینچی (البته LCD)

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران

بزرگ‌ترین سوال در مورد رویداد پیش روی اپل آن است که آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - ۶.۱ اینچی مجهز به نمایشگر LCD چه قابلیت‌هایی دارد. فقط می‌دانیم که - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - قیمت آن از بقیه موبایل‌ها کمتر خواهد بود. - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - این موبایل که نام آن را هنوز نمی‌دانیم (آیفون ۹؟ شاید) احتمالا یک پنل ال سی دی ۶.۱ اینچی مشابه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - آیفون X دارد و از قابلیت Face ID نیز پشتیبانی می‌کند. اما به جز این‌ها مشخص نیست که - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - تفاوت این مدل با دو مدل XS و XS Max چه خواهد بود.

چقدر محتمل است؟ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - شایعاتی زیادی به آن اشاره می‌کنند و منطقی هم به نظر می‌رسد ولی هنوز اطلاعات مطمئنی در مورد آن لو نرفته است.

رنگ‌های جدید

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران

رنگ طلایی که مدت‌ها است در مورد آن می‌شنویم - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - احتمالا برای آیفون XS و XS Max ممکن می‌شود. مدل LCD هم احتمالا چندین رنگ جذاب خواهد داشت: خاکستری، سفید، آبی، قرمز و نارنجی.

چقدر محتمل است؟ عملا برای آیفون XS و XS Max تایید شده. ولی برای مدل LCD مشخص نیست.

حذف قابلیت 3D Touch

قابلیت 3D Touch ابتدا زمان آیفون 6S معرفی شد ولی هیچ‌وقت مورد استفاده خاص - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - واقع نشد. به همن دلیل شاید اپل تصمیم گرفته آن را از مدل LCD برای امسال حذف کند و سال آینده از همه مدل‌ها.

چقدر محتمل است؟ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - اپل اخیرا از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - 3D Touch استفاده‌ای نکرده و حذف - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - آن شاید راهی برای کاهش هزینه‌های رو به رشد تولید موبایل باشد.

رویای USB-C به حقیقت می‌پیوندد

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران

این شایعه دو بخش دارد. اول - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - اینکه اپل بالاخره متوجه شده و پورت USB-C که این روزها روی همه گوشی‌ها و لپ تاپ‌ها (از جمله لپ تاپ‌های خود اپل) مورد استفاده قرار می‌گیرد را به آیفون‌هایش آورده و دیگری اینکه صرفا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - شارژر و کابل USB-C به لایتنینگ را درون جعبه دستگاه قرار داده.

چقدر محتمل است؟ وجود پورت USB-C روی موبایل؟ امکان ندارد. بودن شارژر درون جعبه اما شدنی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - است.

سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر

سال پیش وقتی در مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - شایعات آیفون X صحبت می‌شد، دو راه برای اپل تصور می‌شد تا اپل دکمه فیزیکی هوم را حذف کند و جایگزینی پیدا کند. یکی از آن‌ها سیستم تشخیص چهره بود که اپل در نهایت آن را برگزید و دیگری سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بود. طبق شایعات اپل امسال همه موبایل‌هایش را به همان سیستم تشخیص چهره مجهز خواهد کرد ولی باید این - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - احتمال را هم در نظر گرفت که تاچ آی‌دی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - با سنسور اثر انگشت زیر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - نمایشگر بازگردد. داشتن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - هر دو راه برای باز - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - کردن قفل موبایل می‌تواند لایه‌های امنیتی آیفون‌ها را تقویت کند.

چقدر محتمل است؟ گویا اپل دست نگه داشته و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - منتظر است ولی کسی چه می‌داند، شاید شد.

آیفون‌دارها هم می‌توانند از اپل پنسل استفاده کنند

طرفداران اپل پنسل بسیار امیدوار بوده‌اند که اپل این قابلیت را برای موبایل‌هایش هم فعال سازد و با افزایش ابعاد نمایشگر آیفون‌ها و رسیدنشان به ۶.۵ اینچ، بعید نیز که اپل بخواهد به این قابلیت فکر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - کند.

چقدر محتمل است؟ اگر حرف‌های کو را بپذیریم پس نه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - شدنی نیست.

آیفون SE جدید

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران

اپل دیگر موبایل‌های کوچک نمی‌سازد (به جز آیفون SE که سال ۲۰۱۶ با سخت‌افزار آیفون 6S ساخت). ممکن است همان بدنه آیفون ۵ با جک هدفون حفظ شود ولی سخت افزار - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - ارتقا یافته درون آن قرار بگیرد و شاید هم - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شهسوار استان مازندران - آیفون SE با ظاهری جدید باز می‌گردد که حاشیه نمایشگر ندارد و از شارژ وایرلس هم پشتیبانی می‌کند.

چقدر محتمل است؟ تاکنون اطلاعاتی لو نرفته. اگر اپل قرار است SE را آپدیت کند پس یا آن را مثل راز نگه داشته یا برای رویدادی دیگر کنار گذاشته.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone